راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ریلیز سیستم iOS 12 در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل / قفل کردن در منزل و اتومبیلتان با گوشی آیفون

زمانی که می‌خواهید از خانه بیرون بروید چیزهایی که به سرعت درذهنتان مرور می‌کنید شامل موبایل، کلید و کیف پولتان می‌شود که مبادا در خانه جا بگذارید اما به زودی ممکن است این اقلام تنها در موبایل و کیف پول خلاصه شود.

در خبرها آمده است که شرکت اپل ممکن است قابلیت جدیدی به آیفون خودش اضافه کند که به کمک آن افراد بتوانند در خانه و اتومبیل خودشان را قفل کنند.

تراشه NFC که در آیفون جاسازی شده و در انجام تراکنش‌های اپل‌پی مورد استفاده قرار می‌گیرد، احتمال دارد که توسعه بیشتری پیدا کند و فرای قابلیت‌های کنونی‌اش گسترش یابد.

در اخباری که در MacRumors منتشرشده، گفته شده است: «انتظار می‌رود که خبر ایجاد این تغییرات ماه آینده اعلام شود و در نتیجه استفاده افراد از آیفونشان برای انجام کارهای حساس امنیتی، از پرداخت هزینه و باز کردن در اتومبیل گرفته تا تایید هویتشان، راحت‌تر و بیشتر خواهد شد.»

این مورد هم یکی از مواردی است که انتظار می‌رود در ریلیز iOS 12 شاهد آن باشیم. گسترش قابلیت‌های تراشه‌های NFC به کار رفته در آیفون‌های اپل یکی از آن مواردی است که در کنار معرفی سیستم iOS 12 و دیگر ویژگی‌های آن در کنفرانس توسعه‌دهندگان سالانه اپل (WWDC) معرفی خواهد شد.

این کنفرانس چهارم ژوئن (14 خرداد ماه) برگزار می‌شود.

منبع: Mashable

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.