راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک میتسوبیشی ژاپن پرداخت با تکنولوژی بلاک‌چین را فعال می‌کند

بانک میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد با همکاری یک شرکت آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ پرداخت با تکنولوژی بلاک‌چین را فعال می‌کند که باعث سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر شدن تراکنش‌ها خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بانک میتسوبیشی که چهارمین بانک بزرگ جهان محسوب می‌شود برای تسریع در یک‌میلیون تراکنش بانکی خود در هر ثانیه رو به تکنولوژی بلاک‌چین خواهد آورد. این در حالی است که ارزهای رمزنگاری‌شده کنونی می‌توانند تا ۱۰ تراکنش در هر ثانیه پاسخگو باشند و این بدان معناست که این بانک ژاپنی احتمالاً مجبور به توسعه ارزهای رمزنگاری‌شده خود خواهد شد.

آکامایی لبس کارشناس تکنولوژی گفت: «خدمات جدید بهتر از روش‌های سنتی پرداخت آنلاین است و این می‌تواند آغازی بر تراکنش‌های میکرو باشد.»

بانک میتسوبیشی یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های جهان و بزرگ‌ترین بانک ژاپن است که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و در حال حاضر سرمایه‌ای در حدود ۳.۶ تریلیون دلار دارد. خدمات این بانک شامل وام‌های سندیکایی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی شرکت‌ها، کمک‌هزینه‌های مربوط به املاک و کسب‌وکار، وام‌های مختلف، تأمین مالی زنجیره‌های تأمین، تأمین مالی خرید کشتی، مدیریت وجوه نقد، تراکنش‌های بانکی و فعالیت در بازار سرمایه است.

نخستین باریک روزنامه ژاپنی به نام مانیچی خبر از عرضه ارزهای رمزنگاری‌شده توسط این غول مالی ژاپنی داده بود. این بانک هم‌چنین سرمایه‌گذاری زیادی در بازارهای ارزهای رمزنگاری‌شده آمریکا کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.