راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تپسی

تپسی یک سامانه ارائه خدمات آنلاین است که اولین بار، در سال ۱۳۹۵ با ارائه سرویس تاکسی آنلاین کار خود را آغاز کرد. تلاش برای بهینه کردن ارتباط بین دو گروه مسافر و راننده با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به هدف ارائه تجربه خوشایند سفر، هدف اصلی تپسی در خدمات حمل‌ونقل تعریف شده است.

با عرضه عمومی در خرداد ۱۴۰۱، تپسی اولین استارتاپ موفق کشور در ورود به بازار بورس شناخته شد. در ادامه سیاست توسعه مجموعه شتاب گرفت تا خدماتی مثل پیک فوری، تپسی لاین و سفر بین‌شهری به سبد محصولات اضافه شوند.

در بهمن ۱۴۰۳ با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ، ۷۰ درصد سهام تپسی به این هلدینگ واگذار شد. کمی بعد، تپسی در تیرماه ۱۴۰۳ از ورود به حوزه‌های سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه خبر داد و به‌طور رسمی از سوپراپلیکیشن خود رونمایی کرد. اُفود، اکالا و دارتیل محصولاتی هستند که به‌زودی با نام متفاوت در تپسی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

۶۷۰ نیروی متخصص هم‌اکنون در تپسی مشغول فعالیت هستند. چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر و ماندگار در زندگی مردم ایران بر پایه تکنولوژی است.

سال تأسیس:

۱۳۹۵

مدیرعامل:

متولد: ۱۳۶۶

تحصیلات:
دکترا تخصصی و کارشناسی‌ارشد حسابداری از دانشگاه تهران

سمت فعلی:
مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

سمت‌های پیشین:
مدیرعامل شرکت اکالا
عضو هیئت‌مدیره افق کوروش
معاونت مالی گروه سرمایه‌گذاری کوروش

اعضای هیئت‌مدیره:

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

۶۷۰ نفر

اقتصاد دیجیتال

اسنپ، دیجی‌کالا و…

۱.میلاد منشی‌پور

۲.سیدمصطفی سیدحسینی

  • تارا
  • شب
  • تپسی گاراژ
  •  اوزون
  •  فیلم‌نت
  •  زپ
  • الوپیک
  • درخواست خودرو
  • سفارش غذا
  • خرید از سوپرمارکت
  • خرید از فروشگاه
  • ارسال بسته
  • سرویس بین‌شهری

خدمات:

  • تپسی کلاسیک
  • تپسی تلفنی
  • تپسی پلاس
  • تپسی لاین
  • موتوپیک
  • اتوپیک
  • تپسی‌پک
  • اُفود
  • اکالا
  • دارتیل
  • موتوپیک تپسی

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: tapsi.ir

تلفن: 1630

دورنگار: 02141630680

پست‌الکترونیک: info@tapsi.cab

نشانی: تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، بلوار بهزاد، نبش کوچه باغستان، پلاک ۲

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین اخبار و نوشته‌ها درباره تپسی


شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)

همکاری دیجی‌پی و تپسی‌شاپ؛ امکان خرید قسطی و فوری با اعتبار دیجی‌پی

با آغاز همکاری دیجی‌پی و تپسی‌شاپ، امکان خرید اعتباری از تپسی‌شاپ با اعتبار دیجی‌پی فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، کاربران می‌توانند با اعتبارشان در دیجی‌پی، در ۱۱ دسته‌بندی کالایی شامل تجهیزات دیجیتال، لوازم خانگی و

زپ و الوپیک ادغام شدند

با تصمیم هیئت‌مدیره شرکت‌های زپ و الوپیک، این دو شرکت ادغام‌شده و ازاین‌پس با برند الوپیک به مسیر خود ادامه خواهند داد. هدف اصلی این ادغام، ایجاد هم‌افزایی میان توانمندی‌های دو شرکت و تمرکز بر توسعه محصولات و خدمات جدید در حوزه

دومین رویداد برند کارفرمایی فردا برگزار می‌شود

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار دومین رویداد برند کارفرمایی را روز دوشنبه ۲۶ آذرماه در سالن هزار نفره ضرغام برگزار خواهد کرد. این برنامه، از ساعت ۱۰ صبح با ویدیوکست آغاز می‌شود که تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت. پذیرش شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۳