راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مؤسسه اعتباری ملل

مؤسسه اعتباری ملل در سال 1366 با نام صندوق قرض‌الحسنه عسکریه فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به‌عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ کرد و پس‌ازآن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد.

هم‌زمان پیگیری‌های لازم را جهت اخذ مجوز فعالیت تحت عنوان مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد به‌طوری‌که در زمان ریاست کلی مرحوم دکتر نوربخش دستور ایشان به مرحوم دکتر زرین قلم در جهت تسریع صدور مجوز ابلاغ شده است.

در سال 1385 توافق‌نامه‌ای بین هیئت‌مدیره مؤسسه و بانک مرکزی برای تبدیل تعاونی اعتبار عسکریه به مؤسسه مالی و اعتباری امضاء شد که درنهایت این توافق‌نامه منجر به صدور موافقت اصولی بانک مرکزی شد.

سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد و مدارک موردنیاز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتدای سال 1390 جهت تأمین سرمایه موردنیاز و تبدیل‌شدن به سهامی عام، اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد که پس از اتمام مراحل پذیره‌نویسی و بررسی و تائید بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 12 تیر ماه سال 1390 نزد اداره کل ثبت شرکت‌ها به‌عنوان مؤسسه مالی و اعتباری سهامی عام ثبت و تغییرات آن در روزنامه رسمی درج شد و پس‌ازآن نام مؤسسه با شماره 10840 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید.

.

مدیرعامل: سید امین جوادی

اعضای هیئت‌مدیره:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

سال تأسیس: 1366

تعداد شعب: 322 (+)

تعداد دستگاه خودپرداز:

تعداد دستگاه پایانه شعب:

تعداد کارت صادرشده:

تعداد باجه: 0 (+)

تعداد کارمندان:

.

محصولات الکترونیکی:

.

خدمات الکترونیکی:

.

شرکت‌های وابسته:

  • صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد ملل
  • شرکت کارگزاری ملل پویا

دانلود لوگوی باکیفیت موسسه اعتباری ملل {PNG, JPG}

.

راه‌های ارتباطی

وب‌سایت: www.melalbank.ir

تلفن: 02188620684 الی 99

واحد امداد مشتریان: 02188210007

دورنگار: 02188620773

پست الکترونیک: info@melalbank.ir

نشانی: تهران، پایین بزرگراه همت، انتهای شیراز جنوبی، نبش شیراز 68 شرقی، پلاک 8

موسسه اعتباری ملل در شبکه‌های اجتماعی: