راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهی برای سریع پرداخت کردن

پرداخت‌ها

به اسمارت‌فون خود کمی اعتبار دهید.

سپس با زدن موبایلتان بر وری reader با کارت‌های اعتباری مجازی ذخیره شده در گوگل ولت موبایلتان رسید خریدهایتان را بپردازید.

گوگل والت دو نوع کارت اعتباری را پشتیبانی می‌کند:

  • کارت‌ها اعتباری ®Citi® MasterCard
  • کارت پیش پرداخته گوگل (Google Prepaid Card)

البته گوگل در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک تمام کارت‌های اعتباری که در حال حاضر در کیف پول‌های چرمی افراد است را پشتیبانی کند. آنوقت دیگر تنها چیز پلاستیکی که افراد برای خرید نیاز دارند موبایلشان است.

 

پرداخت با گوگل ولت سریع و آسان است

Citi MasterCard

وصل کردن حساب سیتی مسترکارت به گوگل ولت کار بسیار ساده‌ای است. فقط کافی است یک کارت سیتی مسترکارت در دست داشته باشید؛ گوگل ولت خود را باز کنید و اطلاعات حسابتان را در آن وارد کنید. بعد از آن که سیتی آن را شناسایی کرد، اطلاعات مربوط به کارت اعتباری شما را بر روی یک میکروچیپ امن که داخل تلفن همراهتان است دخیره می‌کند. حالا گوگل ولت شما آماده استفاده است. می‌توانید در فروشگاه‌ها و هر جایی که دستگاه reader گوگل ولت را دارند خرید کنید و فقط با زدن موبایلتان بر روی این reader هزینه خرید را پرداخت کنید.

 

Google Prepaid Card

کارت پیش پرداخته گوگل یک کارت اعتبای مجازی است که با هر کارت اعتباری دیگری می‌شود به حساب آن پول و اعتبار واریز کرد – به سیتی مسترکارت هم نیازی نیست. بعد از فعال کردن کارت اعتباری پیش پرداخته گوگل بر روی گوگل ولت خود – به همان شیوه‌ای که سیتی مسترکارت را بر روی گوگل ولت فعال کردید – می‌توانید از گوگل ولت خود استفاده کنید. البته به محض فعال کردن کارت پرداختی گوگل بر روی گوگل ولت خود، 10 دلار به حساب شما به عنوان هدیه وارد می‌شود؛ با این حساب 10 دلار اول خریدتان را مهمان گوگل هستید.

سپس می‌توانید هر وقت که خواستید با دیگر کارت‌های اعتباری خود یا کارت‌های بدهی به کارت پیش پرداخته گوگل خود پول و اعتبار واریز کنید. لازم به ذکر است که کارت پیش پرداخته گوگل توسط مسترکارت و Money Network پشتیبانی می‌شود.

 

کارت‌های هدیه

گوگل ولت می‌تواند کارت‌های هدیه شما را نیز بر روی خود ذخیره کند و هنگام خرید می‌توانید به جای استفاده از حساب سیتی مسترکارت یا کارت پیش پرداخته گوگل از آنها استفاده کنید.