راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تپسی

تپسی یک سامانه ارائه خدمات آنلاین است که اولین بار، در سال ۱۳۹۵ با ارائه سرویس تاکسی آنلاین کار خود را آغاز کرد. تلاش برای بهینه کردن ارتباط بین دو گروه مسافر و راننده با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به هدف ارائه تجربه خوشایند سفر، هدف اصلی تپسی در خدمات حمل‌ونقل تعریف شده است.

با عرضه عمومی در خرداد ۱۴۰۱، تپسی اولین استارتاپ موفق کشور در ورود به بازار بورس شناخته شد. در ادامه سیاست توسعه مجموعه شتاب گرفت تا خدماتی مثل پیک فوری، تپسی لاین و سفر بین‌شهری به سبد محصولات اضافه شوند.

در بهمن ۱۴۰۳ با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ، ۷۰ درصد سهام تپسی به این هلدینگ واگذار شد. کمی بعد، تپسی در تیرماه ۱۴۰۳ از ورود به حوزه‌های سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه خبر داد و به‌طور رسمی از سوپراپلیکیشن خود رونمایی کرد. اُفود، اکالا و دارتیل محصولاتی هستند که به‌زودی با نام متفاوت در تپسی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

۶۷۰ نیروی متخصص هم‌اکنون در تپسی مشغول فعالیت هستند. چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر و ماندگار در زندگی مردم ایران بر پایه تکنولوژی است.

سال تأسیس:

۱۳۹۵

مدیرعامل:

متولد: ۱۳۶۶

تحصیلات:
دکترا تخصصی و کارشناسی‌ارشد حسابداری از دانشگاه تهران

سمت فعلی:
مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

سمت‌های پیشین:
مدیرعامل شرکت اکالا
عضو هیئت‌مدیره افق کوروش
معاونت مالی گروه سرمایه‌گذاری کوروش

اعضای هیئت‌مدیره:

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

۶۷۰ نفر

اقتصاد دیجیتال

اسنپ، دیجی‌کالا و…

۱.میلاد منشی‌پور

۲.سیدمصطفی سیدحسینی

  • تارا
  • شب
  • تپسی گاراژ
  •  اوزون
  •  فیلم‌نت
  •  زپ
  • الوپیک
  • درخواست خودرو
  • سفارش غذا
  • خرید از سوپرمارکت
  • خرید از فروشگاه
  • ارسال بسته
  • سرویس بین‌شهری

خدمات:

  • تپسی کلاسیک
  • تپسی تلفنی
  • تپسی پلاس
  • تپسی لاین
  • موتوپیک
  • اتوپیک
  • تپسی‌پک
  • اُفود
  • اکالا
  • دارتیل
  • موتوپیک تپسی

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: tapsi.ir

تلفن: 1630

دورنگار: 02141630680

پست‌الکترونیک: info@tapsi.cab

نشانی: تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، بلوار بهزاد، نبش کوچه باغستان، پلاک ۲

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین اخبار و نوشته‌ها درباره تپسی


شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)

تپسی در مرداد ۱۴۰۴ رشد ۲۳ درصدی درآمد ماهانه را تجربه کرد

تپسی، در مرداد ۱۴۰۴ موفق شد با ثبت درآمد تجمیعی ۱۳۷۰ میلیارد تومان، رشد ۲۳ درصدی نسبت به ماه قبل را تجربه کند. این افزایش درآمد عمدتاً به دلیل کاهش اثر تحریم‌ها و ارائه راهکارهای فنی برای مقابله با اختلالات GPS عنوان شده است. جزئیات

دولتی شدن تاکسی‌های اینترنتی در راه است؟ / تصویر از آنچه که می‌بینید به شما نزدیک‌تر است

اواخر اردیبهشت امسال بود که خبر رسید کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حال بررسی لایحه‌ای است که تاکسی‌های اینترنتی را ملزم به دریافت مجوز از شهرداری‌ها می‌کند. این امر اعتراض شدید فعالان اکوسیستم اقتصاد دیجیتال را به همراه داشت و مدیران

نگاهی به گزارش عملکرد اکالا در سال ۱۴۰۳: عبور کاربران از ۲۲.۵ میلیون و رشد ۵۷ درصدی سفارش‌ها

اکالا گزارش عملکرد سال ۱۴۰۳ خود را تحت عنوان «رسیدن و رساندن» منتشر کرده است که در ادامه اعداد و ارقام جالب آن را مرور می‌کنیم. دانلود PDF گزارش اکالا   براساس این گزارش، تعداد کاربران این پلتفرم از مرز ۲۲.۵ میلیون نفر عبور کرده

حمایت از رانندگان تپسی و اسنپ در اولویت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار گرفت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حمایت از رانندگان برون‌شهری و درون‌شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور، از تلاش‌های مجلس برای ارتقاء کیفیت خدمات حمل و نقل خبر داد