راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تپسی

تپسی یک سامانه ارائه خدمات آنلاین است که اولین بار، در سال 1395 با ارائه سرویس تاکسی آنلاین کار خود را آغاز کرد. تلاش برای بهینه کردن ارتباط بین دو گروه مسافر و راننده با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به هدف ارائه تجربه خوشایند سفر، هدف اصلی تپسی در خدمات حمل‌ونقل تعریف شده است.

با عرضه عمومی در خرداد 1401، تپسی اولین استارتاپ موفق کشور در ورود به بازار بورس شناخته شد. در ادامه سیاست توسعه مجموعه شتاب گرفت تا خدماتی مثل پیک فوری، تپسی لاین و سفر بین‌شهری به سبد محصولات اضافه شوند.

در بهمن 1403 با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ، 70 درصد سهام تپسی به این هلدینگ واگذار شد. کمی بعد، تپسی در تیرماه 1403 از ورود به حوزه‌های سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه خبر داد و به‌طور رسمی از سوپراپلیکیشن خود رونمایی کرد. اُفود، اکالا و دارتیل محصولاتی هستند که به‌زودی با نام متفاوت در تپسی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

670 نیروی متخصص هم‌اکنون در تپسی مشغول فعالیت هستند. چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر و ماندگار در زندگی مردم ایران بر پایه تکنولوژی است.

سال تأسیس:

1395

مدیرعامل:

متولد: 1366

تحصیلات:
دکترا تخصصی و کارشناسی‌ارشد حسابداری از دانشگاه تهران

سمت فعلی:
مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

سمت‌های پیشین:
مدیرعامل شرکت اکالا
عضو هیئت‌مدیره افق کوروش
معاونت مالی گروه سرمایه‌گذاری کوروش

اعضای هیئت‌مدیره:

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

670 نفر

اقتصاد دیجیتال

اسنپ، دیجی‌کالا و…

1.میلاد منشی‌پور

2.سیدمصطفی سیدحسینی

  • تارا
  • شب
  • تپسی گاراژ
  •  اوزون
  •  فیلم‌نت
  •  زپ
  • الوپیک
  • درخواست خودرو
  • سفارش غذا
  • خرید از سوپرمارکت
  • خرید از فروشگاه
  • ارسال بسته
  • سرویس بین‌شهری

خدمات:

  • تپسی کلاسیک
  • تپسی تلفنی
  • تپسی پلاس
  • تپسی لاین
  • موتوپیک
  • اتوپیک
  • تپسی‌پک
  • اُفود
  • اکالا
  • دارتیل
  • موتوپیک تپسی

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: tapsi.ir

تلفن: 1630

دورنگار: 02141630680

پست‌الکترونیک: info@tapsi.cab

نشانی: تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، بلوار بهزاد، نبش کوچه باغستان، پلاک ۲

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین اخبار و نوشته‌ها درباره تپسی


شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)

شکایت تپسی از اسنپ به دلیل ایجاد انحصار در سفارش آنلاین غذا

تپسی در اعتراض به اتخاذ رویه‌های ضد رقابتی در بازار سفارش آنلاین غذا توسط گروه اسنپ، از این شرکت به شورای رقابت شکایت کرد. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، این شکایت با محوریت «ایجاد مانع برای ورود رقبای جدید به بازار» با استفاده از محدود

اقدام جدید تپسی برای بهبود کیفیت سفرها

شرکت تپسی با اضافه کردن یک ویژگی جدید، به کاربران راننده خود این امکان را می‌دهد که نظرات کاربران مسافر را به صورت تجمیع شده دریافت و مهم‌ترین نقاط قابل بهبود خود را شناسایی کنند. به گزارش روابط عمومی تپسی، در این طرح بعد از اینکه

دانشجویان دانشگاه تهران با حمایت تپسی به مسابقات جهانی ICPC می‌روند

چهل و هشتمین دوره مسابقات جهانی ICPC، شهریور ماه امسال در قزاقستان برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات، دو تیم از کشورمان از دانشگاه‌های تهران و شریف حضور خواهند داشت. به گزارش روابط عمومی تپسی، تیم دانشجویی دانشگاه تهران امسال با