راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تپسی

تپسی یک سامانه ارائه خدمات آنلاین است که اولین بار، در سال 1395 با ارائه سرویس تاکسی آنلاین کار خود را آغاز کرد. تلاش برای بهینه کردن ارتباط بین دو گروه مسافر و راننده با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به هدف ارائه تجربه خوشایند سفر، هدف اصلی تپسی در خدمات حمل‌ونقل تعریف شده است.

با عرضه عمومی در خرداد 1401، تپسی اولین استارتاپ موفق کشور در ورود به بازار بورس شناخته شد. در ادامه سیاست توسعه مجموعه شتاب گرفت تا خدماتی مثل پیک فوری، تپسی لاین و سفر بین‌شهری به سبد محصولات اضافه شوند.

در بهمن 1403 با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ، 70 درصد سهام تپسی به این هلدینگ واگذار شد. کمی بعد، تپسی در تیرماه 1403 از ورود به حوزه‌های سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه خبر داد و به‌طور رسمی از سوپراپلیکیشن خود رونمایی کرد. اُفود، اکالا و دارتیل محصولاتی هستند که به‌زودی با نام متفاوت در تپسی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

670 نیروی متخصص هم‌اکنون در تپسی مشغول فعالیت هستند. چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر و ماندگار در زندگی مردم ایران بر پایه تکنولوژی است.

سال تأسیس:

1395

مدیرعامل:

متولد: 1366

تحصیلات:
دکترا تخصصی و کارشناسی‌ارشد حسابداری از دانشگاه تهران

سمت فعلی:
مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

سمت‌های پیشین:
مدیرعامل شرکت اکالا
عضو هیئت‌مدیره افق کوروش
معاونت مالی گروه سرمایه‌گذاری کوروش

اعضای هیئت‌مدیره:

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره

670 نفر

اقتصاد دیجیتال

اسنپ، دیجی‌کالا و…

1.میلاد منشی‌پور

2.سیدمصطفی سیدحسینی

  • تارا
  • شب
  • تپسی گاراژ
  •  اوزون
  •  فیلم‌نت
  •  زپ
  • الوپیک
  • درخواست خودرو
  • سفارش غذا
  • خرید از سوپرمارکت
  • خرید از فروشگاه
  • ارسال بسته
  • سرویس بین‌شهری

خدمات:

  • تپسی کلاسیک
  • تپسی تلفنی
  • تپسی پلاس
  • تپسی لاین
  • موتوپیک
  • اتوپیک
  • تپسی‌پک
  • اُفود
  • اکالا
  • دارتیل
  • موتوپیک تپسی

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: tapsi.ir

تلفن: 1630

دورنگار: 02141630680

پست‌الکترونیک: info@tapsi.cab

نشانی: تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، بلوار بهزاد، نبش کوچه باغستان، پلاک ۲

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین اخبار و نوشته‌ها درباره تپسی


شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)

دومین رویداد برند کارفرمایی فردا برگزار می‌شود

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار دومین رویداد برند کارفرمایی را روز دوشنبه ۲۶ آذرماه در سالن هزار نفره ضرغام برگزار خواهد کرد. این برنامه، از ساعت ۱۰ صبح با ویدیوکست آغاز می‌شود که تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت. پذیرش شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۳

تخفیف همیشگی بازگشت به مبدأ، مزیت جدید تپسی برای کاربران

شرکت تپسی، باهدف کاهش هزینه‌ سفرها و تسهیل استفاده از خدماتش، تخفیف 30 درصدی بازگشت به مبدأ را به امکانات خود اضافه کرد. این تخفیف برای کاربرانی مورداستفاده است که در طول روز، از یک مبدأ به مقصد مشخصی می‌روند و تا پیش از پایان روز، مجدداً

مدیرعامل تپسی در پاسخ به راه پرداخت: مشکل تپسی با سوءاستفاده اسنپ از تسلط بر بازار است

مدیرعامل تپسی با تشریح گزارش عملکرد تپسی در ۸ماهه اول سال ۱۴۰۳ توضیحاتی درمورد سهم بازار سرویس حمل‌ونقل و سرویس‌های جدید سوپراپلیکیشن تپسی ارائه کرد

شکایت تپسی از اسنپ به دلیل ایجاد انحصار در سفارش آنلاین غذا

تپسی در اعتراض به اتخاذ رویه‌های ضد رقابتی در بازار سفارش آنلاین غذا توسط گروه اسنپ، از این شرکت به شورای رقابت شکایت کرد. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، این شکایت با محوریت «ایجاد مانع برای ورود رقبای جدید به بازار» با استفاده از محدود