پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
در مهر ماه امسال مردم از طریق خدمات غیرحضوری بانک صادرات 3.8 میلیون قبض خدمات شهری را پرداخت کردند. این تعداد نسبت به مرداد و شهریور امسال 200 هزار نفر کمتر شده است. امیدواریم بانکهای دیگر هم مانند بانک صادرات به طور منظم آمارهایشان در زمینه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک را منتشر کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده که بر این اساس در مهرماه سال جاری مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (۰۹۶۰۲)، دستگاههای pos، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک، ۳ میلیون و ۸۶۲ هزار انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نمودهاند.
بنابراین گزارش مشتریان این بانک از طریق دستگاههای خودپرداز 1.7 میلیون، تلفنبانک ۹۰۷ هزار، دستگاههای پایانه فروشگاهی (pos) یک میلیون، همراه بانک ۱۷۸ هزار و سیستم بانکداری اینترنتی۶۳ هزار قبوض خود را پرداخت نمودهاند. این گزارش میافزاید: مجموع تعداد قبوض دریافتی در مهرماه سال جاری از طریق امکانات مکانیزه بانک صادرات ایران ۳ میلیون و ۸۶۲ هزار قبض بوده که وجه آن بالغ بر ۱۲۵۶ میلیون ریال گردیده است.
گفتنی است استفاده از سیستمهای مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بهسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد. لازم به ذکر است دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به راحتی میتوانند طی تماس با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ (صدای سپهر) و یا مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان هستند و همچنین عضویت در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را بهصورت رایگان پرداخت نمایند.
مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت بانک صادرات ایران مراجعه فرمایند.