راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با سرویس صوتی الکسا می‌توانید پول اهدا کنید

سرویس صوتی الکسا این امکان را برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند به حدود 50 خیریه غیردولتی پول اهدا کنند. درواقع این قابلیت جدید دستیار صوتی می‌تواند زمینه را برای امکان پرداخت به دوستان و خانواده فراهم کند.

شما می‌توانید از طریق دستیار صوتی الکسا و با استفاده از سرویس آمازون‌پی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا بتوانند به 50 خیریه غیردولتی پول اهدا کنند.

یک سخنگوی آمازون دراین‌باره می‌گوید: «شما می‌توانید با گفتن این جمله که الکسا 10 دلار به فلان خیریه پول اهدا کن، پرداخت پولتان را انجام دهید.»

با این قابلیت جدید مردم می‌توانند از طریق این دستیار صوتی به راحتی هرچه بیشتر پول ارسال کنند. البته باید گفت که تاکنون خرید صوتی از طریق سرویس الکسا جزو کمترین استفاده‌های افراد از این سرویس است و آمازون دارد روی بهبود این بخش از الکسا کار می‌کند.

اهدای این کمک‌های مالی را می‌توان جزو نخستین گام‌هایی دانست که آمازون در راستای ارسال پول به دوستان و آشنایان از طریق صوت برداشته است. هرچند که ماه پیش، گوگل هم این قابلیت را روی دستیار گوگل خودش راه‌اندازی کرد.

شما می‌توانید از طریق الکسا بین 5 تا  5 هزار دلار به خیریه مورد نظرتان کمک مالی انجام دهید و پول اهدایی شما همراه با نام، آدرس و ایمیل شما به آن خیریه فرستاده می‌شود.

منبع: Cnet

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.