راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت پویا با سه کارگاه در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت پویا برای سومین سال متوالی با عنوان حامی الماس در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور فعالی خواهد داشت. پویا ضمن ارائه محصولات با تمرکز بر امکانات و توانایی‌های جدید در سامانه‌های خود، سه کارگاه علمی و معرفی محصول نیز برگزار می‌کند.

دستگاه صراف پویا و دو درگاه VTM و درگاه ارائه کارت از محصول خودبانک جامع پویا ازجمله محصولات سخت افزاری و همچنین سامانه‌های کارت اعتباری، سامانه جامع پرداخت با کارت، سامانه جامع مالی و سامانه جامع ارزی پویا از جمله محصولات نرم افزاری این شرکت است که در این نمایشگاه بر معرفی آنان تمرکز شده است.

شرکت پویا که در ضلع شمال شرقی طبقه همکف و شماره 18 قرار دارد، علاوه بر معرفی محصولات خود در غرفه، نسبت به برگزاری سه کارگاه نیز اقدام می‌کند. کارگاه علمی این مجموعه با موضوع «چگونه IFRS سیستم‌های اطلاعاتی و متخصصین بانک‌ها را به چالش می‌کشد؟» خواهد بود که توسط مهندس سائده سعیدی‌فرد، تحلیل‌گر ارشد سیستم‌های مالی شرکت پویا روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه ساعت 11 تا 12 و 30 در طبقه B2 ارائه می‌شود.

هم‌چنین دو کارگاه ارائه محصول که یکی با عنوان «معرفی سامانه قیمت‌گذاری انتقال وجوه» توسط مهندس فرانک یخدانی، تحلیلگر سیستم در روز دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت 12 الی 12 و 30 در سالن هفت و طبقه B1 برگزار می‌شود و کارگاه دیگر این مجموعه با عنوان «مدیریت کلیدهای رمزنگاری در سامانه‌های بانکی- حفره‌ها و چالش‌های امنیتی» توسط دکتر محمود سلماسی‌زاده، مشاور مدیرعامل شرکت پویا در روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه ساعت 11 تا 11 و 30 دقیقه سالن هفت طبقه B1 ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.