راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش «تحول پرداخت فروشگاهی» به میزبانی توسن‌تکنو برگزار می‌شود

همایش «تحول پرداخت فروشگاهی» با شعار «به سوی پرداخت‌های هوشمند و یکپارچه» با حضور مشاوران بین‌المللی، مدیران و کارشناسان ارشد نظام پرداخت، بانکی، اصناف و نیز شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت به میزبانی شرکت توسن‌تکنو برگزار خواهد شد.

به گزارش توسن تکنو در این همایش که روز چهارشنبه اول آذرماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار خواهد شد، بازآفرینی پرداخت در نقطه‌ی فروشگاهی و روند تغییر پایانه‌های فروش از نسل قدیم به سمت پایانه‌های هوشمند در بستر نوآوری باز، بررسی می‌شود.

همایش «تحول پرداخت فروشگاهی» در شرایطی برگزار می‌شود که شرکت توسن‌تکنو با رویکرد ایجاد بستر نوآوری باز در صنعت پرداخت، سبد جامع و متنوع محصولات جدید خود را نیز برای حرکت به سمت پرداخت‌های هوشمند و یکپارچه با خدمات فروشگاهی معرفی خواهد کرد.

توسن‌تکنو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای جامع بانکی و پرداخت در ایران، با هدف ترویج مفهوم «POS 2.0» و همچنین رونمایی از سامانه‌ی جامع ارائه‌ی خدمات مبتنی بر ارزش افزوده و هم‌افزایی با استارت‌آپ‌های فعال در زمینه‌ی فناوری‌های مالی، همایش «تحول پرداخت فروشگاهی» را برای مدیران و کارشناسان ارشد نظام پرداخت، بانکی، اصناف و نیز شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت برگزار می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.