راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره اپلیکیشن آوا پرداخت

آوا پرداخت اپلیکیشن شرکت فن‌آوا کارت است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندورید و iOS است. برای نصب این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار و سایت شرکت فن‌آوا کارت اقدام کنید.

اپلیکیشن آوا پرداخت هر چند روی دو سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل‌نصب است ولی با دو نسخه کاملاً متفاوت ازلحاظ گرافیکی و فضای کاربری مواجه می‌شوید. این مطلب بر اساس خدماتی که این اپلیکیشن در نسخه اندروید خود داراست، نوشته شده است.

 

ثبت‌نام اپلیکیشن آوا پرداخت

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، باید شماره همراهتان را وارد کنید و روی گزینه «ارسال» کلیک کنید تا کد فعال‌سازی برایتان پیامک شود. بعدازاینکه کد فعال‌سازی برایتان ارسال شد، آن را وارد کنید و روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید تا وارد برنامه شوید.

منوی اصلی اپلیکیشن

در منوی این اپلیکیشن 4 خدمت به چشم می‌خورد که این 4 خدمت به شرح زیر است:

  • پرداخت قبض
  • خرید بسته اینترنت
  • خرید شارژ
  • نیکوکاری
  • همیشگی

 

پرداخت قبض:

در این قسمت می‌توانید هم مبلغ قبضتان را استعلام بگیرید و هم قبضتان را پرداخت کنید. برای استعلام مبلغ قبضتان تنها باید «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید و روی گزینه «استعلام» کلیک کنید.

و برای پرداخت قبض از طریق اپلیکیشن آوا پرداخت، ابتدا باید «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید سپس شماره کارتتان را وارد کنید و در آخر رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «استعلام» کلیک کنید تا اطلاعات قبض به شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه «تایید» کلیک کنید تا پرداختتان انجام شود.

 

خرید بسته اینترنت:

برای خرید بسته اینترنت همراه ابتدا باید شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید، سپس نوع طرح (روزانه، هفتگی، ماهانه و یا بلندمدت) را انتخاب کنید. بعد از انتخاب نوع طرح باید بسته اینترنت موردنظرتان را نیز انتخاب کنید. سپس شماره کارت و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا اینترنت خریداری شود.

* از طریق این قسمت فعلاً فقط می‌توانید برای سیم‌کارت‌های ایرانسل، اینترنت خریداری کنید.

 

خرید شارژ:

برای خرید شارژ ابتدا باید شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید، سپس نوع طرح (عادی و یا شگفت‌انگیز) را انتخاب کنید، سپس مبلغ شارژتان را انتخاب کنید و بعد شماره کارتتان را وارد کنید و در آخر رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید. سپس اطلاعات خریدتان به شما نمایش داده می‌شود که در صورت درست بودن اطلاعات روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریداری شود.

نیکوکاری:

در این قسمت می‌توانید مبلغی را به‌عنوان خیریه، به مؤسساتی که در این اپلیکیشن قرار دارند کمک کنید برای این کار ابتدا باید یکی از این مؤسسات را انتخاب کنید. سپس مبلغ موردنظرتان را وارد کنید. بعد از واردکردن مبلغ، شماره کارت و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

 

همیشگی:

در این قسمت می‌توانید با کلیک روی گزینه «تأیید»، آخرین تراکنشی را که از طریق این اپلیکیشن انجام داده بودید را دوباره تکرار کنید.

 

آوا پرداخت همچنین دارای یک منوی فرعی نیز است که در این منو، خدمات «مدیریت کارت‌ها»، «گزارش تراکنش‌ها»، «اشتراک‌گذاری» و «درباره ما» وجود دارد.

مدیرت کارت‌ها: در این قسمت کارت‌هایی که در این اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید مایش داده می‌شود.

گزارش تراکنش‌ها: در این بخش اطلاعات تراکنش‌هایی که انجام داده‌اید، وجود دارد.

اشتراک‌گذاری: از طریق این بخش می‌توانید این اپلیکیشن را به اشتراک بگذارید.

درباره ما: در این قسمت اطلاعات کلی از این اپلیکیشن وجود دارد مانند شماره پشتیبانی، نشانی وب‌سایت شرکت فن آوا کارت و آدرس ایمیل شرکت.

 

پشتیبانی اپلیکیشن آوا پرداخت

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن آوا پرداخت با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره 43695000-021 تماس بگیرید و یا می‌توانید از طریق آدرس ایمیل avainfo@fanavacard.ir با پشتیبانی این اپلیکیشن در ارتباط باشید.

 

در صورت تمایل به آشنایی با محصولات مشابه می‌توانید به مطلب «دانلود و معرفی اپلیکیشن‌‌های پرداخت» مراجعه کنید و با اپلیکیشن‌های مشابه آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.