بانک‌ها

شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی از طریق بام

BAM-small-way2pay-95-03-29
نوشته شده توسط رسول قربانی

از ابتدای تیرماه ۹۵ دیگر شیوه قدیمی مشاهده اینترنت موجودی حساب‌های بانک ملی ایران کار نخواهد کرد و مشتریان بانک ملی باید از شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی از طریق بام یا همان اینترنت بانک جدید بانک ملی برای مشاهده آنلاین مانده حساب‌های خود اقدام کنند. (+)

به همین منظور، لازم است مشتریان بانک ملی ابتدا در سامانه بام (بانک اول من) ثبت نام کنند. ثبت نام در این سامانه ساده است و دیگر مثل نسخه قبلی اینترنت بانک ملی لازم نیست چندین مرحله و چندین روز صبر کنید تا ثبت نام شما انجام شود. چنانچه هنوز در این سامانه عضو نشده‌اید در مطلب دیگری با عنوان «نحوه عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی جدید بانک ملی» با جزئیات تمام نحوه عضویت در بام بانک ملی را توضیح داده‌ایم.

بعد از یک بار ثبت نام در سامانه بام دیگر هر بار که می‌خواهید موجودی حساب ملی خود را ببینید فقط با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد این سامانه می‌شوید و در همان صفحه اول می‌توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

BM-index-way2pay-95-03-29a

با ورود به سامانه بام، لیستی از خدمات این سامانه برای شما ردیف شده است که در ابتدای آن‌ها گزینه «حساب‌ها» قرار دارد که با کلیک روی آن موجوی تمام حساب‌های شما در بانک ملی نمایش داده می‌شود.

BM-index-way2pay-95-03-29b

همچنین در صورت تمایل به مشاهده جزئیات بیشتر درباره موجودی هر کدام از حساب‌هایتان، می‌توانید روی آن کلیک کنید تا جزئیات بیشتری ببینید.

شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی

شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی از طریق بام

.

درصورت داشتن هر گونه مشکل در فرآیند عضویت در سامانه بام بانک ملی یا هر گونه سوالی در خصوص این سامانه می‌توانید با شماره پشتیبانی بام به شماره تماس ۰۲۱۸۳۳۸۶ تماس بگیرید. یا مشکل خود را به آدرس ایمیل my.support@bmi.ir ارسال کنید تا جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید.

درباره نویسنده

رسول قربانی

سردبیر سایت راه پرداخت؛
رسول قربانی دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است. اوفعالیت رسانه‌ای خود را به طور متمرکز در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در سال 89 آغاز کرد و تاکنون در این حوزه متمرکز فعالیت کرده است.

۸۰ دیدگاه

    • صورتحساب سامانه بام از قابلیت فیلتر کردن تراکنشها در بازه های زمانی، با تعیین بازه مبالغ واریزی و برداشتی، بر اساس شماره پیگیری، کد شعبه و بر مبنای تعداد تراکنش برخوردار است.

  • این هم مثل باقی کارهایتان بسیار بد بود .
    من با سرویس قبلی خرید و قبض ها را پرداخت میکردم ولی حالا نمی توانم .
    می توانید یک حقوق ۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی نا قابل برای من درست کنید دستان درد نکند

    • دوست عزیز در صورت عضویت در سامانه بام همچنان از امکاناتی مانند دریافت صورتحساب، کارت به کارت، انتقال پول، پرداخت قبض و …. برخوردار خواهید بود.

  • قبلا از این روش برای دریافت اینترنتی مانده کارت هدیه استفاده می کردم. بفرمایید اکنون چگونه می توان به صورت اینترنتی مانده کارت هدیه بانک ملی را دریافت کرد، زیرا در بام این امکان را ندیدم.

      • دوست عزیز
        درصورتیکه مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

        • چندین بار بهتون ایمیل زدم ولی ظاهرا ایمیل تون مشکل داره. اپ بام هم عالیه فقط کاش کاری میکردید که روی دستگاه های روت شده هم کار کنه. امروزه اکثر دستگاه های اندرویدی روت هستن

    • دوست عزیز در صورتیکه در سامانه بام عضو باشید، با افزودن کارت هدیه خود در بخش تنظیمات کارت، قادر به مشاهده مانده کارت هدیه خود از طریق منوی مانده کارت خواهید بود.

  • چرا همه کاراتون اینقدر بی سر و ته باید باشه ….آخه نمیتونستین ببینید مردم یکم راحت میتونند حسابشونو چک کنند و کارا بانکیشونو انجام بدن

    • دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

    • دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  • سلام. واقعا کار چرتی انجام دادین یکم به افرادی که امکاناتشون محدوده هم فکر میکردین من قبلا راحت میتونستم کارامو انجام بدم ولی الان نمیشه واقعا متاسفم

    • دوست عزیز
      دسترسی به سامانه بام نیاز به امکاناتی بیشتر از آنچه که در دسترسی به قابلیتهای قبلی بانک ملی از طریق سایت بانک داشت، ندارد و تنها نیاز شما بهره مندی از اینترنت است که قبلا هم به آن نیاز داشتید.

    • دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است. می تواند مشکلات خود را با
      همکاران امداد مشتریان سامانه بام از طریق شماره ۸۳۳۸۶ یا با آدرس پست الکترونیک مطرح و پیگیری نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

    • دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.

    • دوست عزیز
      غرض بانک ملی پیچیده تر کردن ارائه خدمت نبوده است بلکه دسترسی به خدمات بعد از لاگین در سامانه بانکداری الکترونیکی جهت تسهیل پیگیری هر گونه سوء استفاده احتمالی و جزو الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.

    • دوست عزیز
      درصورتیکه در مراحل عضویت در سامانه بام مشکلی وجود دارد با شماره ۸۳۳۸۶ امداد مشتریان سامانه بام تماس حاصل فرمائید.

  • این پورتال جایگزین سیستمی نشده و سرویس های قبلی به کار خودشون ادامه دادن ( صورتحساب، صبا)
    امکانات خوبی داره .
    مثل دفترچه تماس یا گزارش انتقال پول که نام مخاطب را نشان می دهد(بجای شماره حساب گیرنده)

  • اقای عزیز اینجا اروپا نیست که این کارو کردین.حداقل نظر سنجی میکردین.اونابی ک توی روستا هستن چ کار کنن.امکانت محدوده و دشوار.کار مسخره ای انجام دادین.فقط به فکر شهروندا هستین.

    • دوست عزیز لازمه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک دسترسی به اینترنت است و حتی روستائیان نیز پیش از این برای استفاده از خدماتی که بر روی سایت بانک ملی ارائه میشد از اینترنت استفاده میکردند.
      در حال حاضر نیز همچنان شرط استفاده از خدمات سامانه بام چه در شهر یا روستا یا … تنها دسترسی به اینترنت است.

  • مثلا این کار را کردید که چی بشه؟توی دنیا سعی میکنن دسترسی به خدمات پیچیده و بزرگ را هر چه آسانتر و راحتتر کنن، شما برعکس هر روز سعی میکند دسترسی به خدمات ساده و پیش پا افتاده را پیچیده تر و سخت تر کنید.واقعا باید به شما احسنت گفت

    • دوست عزیز
      غرض پیچیده تر کردن کار نبوده است و الزام پلیس فتا و بانک مرکزی برای ارائه خدمات بعد از لاگین به یک سامانه بانکداری الکترونیکی جهت پیشگیری از مقاصد سوء استفاده کننده ها از فضای مجازی است.

      • پس چرا دیگه عضویت در سامانه پیامکی را اجباری کردید!
        مگه بانکهای دیگه لاگین ندارند؟ 🙂 کدومشون مسخره بازی های شما را درآوردند؟ جمع کنید بابا

    • جناب برنامه نویس
      قطعا بر اساس تجربه کاری که دارید باید بدانید که قوانین و دستورالعملهای بالا دستی و الزامات قانونی گاهی ممکن است به ظاهر کار را پیچیده کند ولی با تغییر عادات و فرهنگ استفاده در نهایت به نفع مشتری تمام می شود. در مورد الزام به عضویت در سامانه بام نیز دسترسی به خدمات بعد از لاگین جزو الزامات پلیس فتا بوده است.

  • باسلام
    یعنی موندم به این پیشرفت شما احسنت احسنت..از ساعت۷صبح تا۹:۳۰سعی میکنم برم سیستم بام ولی قطع میباشد حالا یه نفر بخاد صبح اول وقت انتقال ویا…انجام بده بنظرم بایستی منتظر کارمندان بانک باشه انگار یجور سیستم با باز وبست بانک کار میکنه واقعا که احسنت به این پیشرفت…والان ساعت ۱۰…….این جریان ادامه دارد امید به روزهایی که سیستم های اینترنتی ماهم کار کند نه پیشرفت..

    • درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

    • مثلا این کار را کردید که چی بشه؟توی دنیا سعی میکنن دسترسی به خدمات پیچیده و بزرگ را هر چه آسانتر و راحتتر کنن، شما برعکس هر روز سعی میکند دسترسی به خدمات ساده و پیش پا افتاده را پیچیده تر و سخت تر کنید.واقعا باید به شما احسنت گفت

    • اکبر خان
      عضویت در سامانه بام بسیار ساده است و تنها ۵ دقیقه از شما زمان خواهد گرفت و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.
      دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      شما می توانید با همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ جهت رفع مشکل موجود و دریافت راهنمایی بیشتر تماس حاصل فرمایید.

    • دوست عزیز
      دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      همچنین درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  • سلام عجب کاری کردید خدایی تو دنیا همچین سیستمی نیست …نام اوران دلاوران بنام یزدان پیروز باشید فقط یه سیستمه نوبت دهی هم بزارید ممنون سوپرایز کردید اگه وقت کردید پاسخ گوی این همه محبت مردم باشید

    • دوست عزیز
      نظر شما گویای مشکلی که دارید نیست.

      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  • بیخودی نیس عقب افتاده ایم … بابا یه موجودی میخوایم فقط !!!این انتظار بالایی هست ؟!؟!؟!؟! کاش یه کم نظرات کاربرای محترمو بخونن …

    • جناب جواد
      دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است ( مثل دریافت صورتحساب یا موجودی حساب) و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

    • دوست عزیز
      پیام شما گویای مشکل موجود نیست.

      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  • یکی از سیاستهای مهم و اصولی جمهوری اسلامی این است که چند سال برنامه ای را آزمایش می کنند و وقتی می بینند که مردم و ارباب رجوع ادارات با این روش آشنا شده اند و راحت با آن کنار آمده اند و دیگر هیچ مشکلی ندارند، آنوقت فوراً دست به کار می شوند و فکر تازه ای می کنند تا ببینند که چگونه می توانند مردم را اذیت و با اعصابشان بازی کنند!

    • دوست عزیز
      دسترسی به کلیه قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  • مسخره کردین خودتونو میخوایم یه مانده بگیریم نمیخوایم که هواپیما هوا کنیم که انقدر اینور اونور بشیم اخرشم هیچی.

    • دوست عزیز
      دسترسی به همه قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  • صادق هستم بسیار متاسفم که در نظام مقدس و مبارک جمهوری اسلامی ایران بانکهای دولتی ایران علی الخصوص بانک ملی ایران عدهای انگشت شمار وقلیل کارمندان نام شریف و با شخصیت و دلسوز کارمندان بانکملی ایران را خدشه دار کرده اند تا انجایی که کسی میل و رغبتی به مراجعه به این بانک را نخواهند داشت استدعای عاجزانه از مقام معظم رهبر فرزانه حضرت ایت الله خامنه ای تقاضا میکنم دستور بر رسی و نظارت در این نوع بانک ها را صادر بفرمایند از خداوند منان علو درجات و طول عمر شما را از دادار کریم و یکانه را ِمسیلت دارم مرید و مقلد حضرت عالی صاق س

    • دوست عزیز
      دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست و البته شما میتوانید کلیه نیازهای بانکی خود را از طریق عضویت ساده و سریع در سامانه بام برطرف کنید.
      درصورت وجود هرگونه مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره ۸۳۳۸۶ یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

      • با سلام و تشکر
        لطفا شرط عضو بودن در سامانه پیامکی را بردارید.
        هیچ کدام از بانکهای دولتی یا خصوصی چنین شرطی ندارند.
        از کجا معلوم که آبونمان ۱۰۰۰۰ تومانی را سال آینده ۲۰۰۰۰ تومان نکنید؟!
        انتقال وجه از طریق سامانه صورتحساب بانک ملی قبلا فراهم بود که آن را برداشتید !!!!!!!
        عملکرد شما این ذهنیت را القا می کند که به عمد دارید کاری می کنید افراد ۱۰۰۰۰ را پرداخت کنند.
        با یک ضرب و تقسیم ساده می شود نتیجه گرفت بانک ملی به چه سود کلانی می رسد با همین ۱۰۰۰۰ تومن ها.
        یک نفر در سال مگر چند پیامک برایش ارسال می شود و از طرفی اپراتورها حتما قیمت تخفیف دار از بانکها می گیرند.

  • آقای بام جواباتون رو ctrl+c و ctrl+v میزنید؟خیلی تو زحمت نیفتین؟همه کاراتون حتما جنبه مالی داره که اینقدر پیچیده ش کردین.زشتهههههه بخدااااا….

  • بنظر من خیلی بد شده از همه نظر بانک ملی داره مشتریهای خودشو از دست میده هر روز یه برنامه پیچیده تر قبلا موجودی میخواستی بگیری راحت میگرفتی الان بام درست کردن شده بانکداری الکترونیک برای گرفتنیه موجودی ساده باید از هفت خان رستم بگذری خرید شارژ زیر پنج هزار تومان که نمیشه
    برای چی نمیدونم.خلاصه یه فکر درست به حال این بانک بکنید

  • الان کسی که که بخواد موجودی بگیره باید پاشه بره بانک شماره تلفن فعال کنه !!!!
    خب اگر می تونست بره بیرون که میرفت خودپرداز موجودی چک می کرد.
    حداقل می تونستید امکان دریافت موجودی رو که خیلی امنیتی نبود فعال بزارید.
    خیلی بدون مدیریت این کار انجام شد باید برای تمام کارتهای جدید از روز صدور انجام می شد و برای کارتهای قدیم با انقضای کارت و مراجعه به بانک یا با پیگیری خود مشتری.
    از دسترس خارج کردن یک امکان این طور بدون برنامه فقط باعث بی اعتمادی مشتری به بانک و خدمات بانک می شه.
    یکی از دلایل مهم ترجیع بانک ملی بی دردسر بودن خدمات اینترنتی اش بود.
    شاید در نگاه اول مرد رو اذیت کردید حالا خواسته یا ناخواسته ولی در انتها بیشترین آسیب رو به خود بانک زدید.

  • سلام چرا سامانه بام مانده نمیدهد و هر چه اطلاعات کارت و وارد میکنی میکه خطا در سیستم و کارت ملی رو در تنظیمات کارت ثبت نمکنه

  • این چیزیه که در سامانه بام نوشته شده -مانده کارت

    این برنامک به منظور مشاهده مانده آنی کلیه کارتهای بانک ملی ایران ایجاد شده است. این امکان از طریق انتخاب کارت مورد نظر از لیست کارتها و یا ورود شماره کارت جدید فراهم می باشد. در این حالت در صورت تمایل کاربر کارت جدید به لیست کارتهای وی افزوده می گردد و در سایر برنامک ها قابل مشاهده می باشد. اما هر چه کارت هایی دیکر رو میزنی میکه خطا در سیستم

  • من بدون شرط پیام تلفنی میخام موجودی بگیرم . چکار کنم . قبلا خیلی راحت موجودی می گرفتم .. من اس ام اس بانک ندارم و نمیخام داشته باشم .

  • من عضو شدم نوشته باید به بانک مراجعه کنید تا تایید اعتبار شوید؟؟؟؟ چی چیچیچچی؟؟؟ ۱ ساعت بی کار شدیم واقعان که..موفق نشدم موجودی رو هم بگیرم . سیستم نفتی بهتر از این سامانه است و زودتر جواب میده»

    • شما چجورى عضو شدید من که نام کاربرى و رمز عبورمو قبول نمیکنه میگه انگلیسى بزنید اما حتى با فونت انگلیسى فارسى مینویسه

  • سلام برای گرفتن صورتحساب حسابهای اداری که کارت ندارند و قبلا از خدمات اینترنتی اسفاده می کردیم در سامانه بام چکار کنیم.با تشکر

  • با سلام، اگه ممکنه هرچه زودتر جوابمو بدید چون بهش نیاز دارم، وقتى میرم نام کاربرى و رمز عبور بسازم حتى با فونت انگلیسى اعداد رو فارسى میزنه و یه سرى کاراکترها رو که براى نام کاربرى باید استفاده شه گوشى من نداره، درضمن نوشته حتما اعداد انگلیسى باشه، چکار باید بکنم لطفا کمکم کنید تمام فیشایى که نگه داشته بودم پاک شده و سریعا به این سامانه نیاز دارم

دیدگاهتان را بنویسید