راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت قبوض خاص از طریق سامانه همبانک صادرات ایران

​با هدف دستیابی به بانکداری سبز که ره‌آورد توسعه همه‌جانبه بانکداری الکترونیکی است، بانک صادرات ایران امکان پرداخت قبوض خاص در سامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم ساخت.

ازاین‌پس امکان پرداخت قبوض خاص شرکت‌ها و مؤسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر و غیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان‌پذیر است.

قبوض خاص با هدف جمع‌آوری اقساط مشتریان شرکت‌ها و سازمان‌های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که دارای شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم است. شرکت‌های ذینفع برای بهره‌مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره‌گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض نمایند.

همچنین از طریق سامانه #٧١٩* می‌توان به‌راحتی انتقال وجه بین حساب‌های سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.

می‌توان اطلاعات مانده کارت و حساب، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت‌ها (تعریف حداکثر ٥ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا (شناسه بانکی) را نیز از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت دریافت نمود.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.