راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گروه راه پرداخت را در تلگرام دنبال کنید

نمی‌دانم تصورتان از یک گروه تلگرامی چیست! جایی برای بگو و بخند و اشتراگ گذاری مطالب طنز و شعر و داستان!؟ یا میتوانید به عنوان یک متخصص فضای فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت تصور کنید که می‌شود از شرکت‌ها و بانک‌های مختلف و رقیب در یک گروه دور هم جمع شد و به دور از انحراف کشیدن هدف اصلی گروه، کنار هم از یکدیگر چیز یاد بگیریم و یا حداقل همدیگر را در جریان اخبار و رویدادها بگذاریم؟

با کلیک روی این تصویر، می‌توانید کانال راه پرداخت را دنبال کنید
با کلیک روی این تصویر، می‌توانید کانال راه پرداخت را دنبال کنید

راستش را بخواهید اولین بار این کار را در وایبر انجام دادیم و تا جای ممکن، یعنی 100 نفر از متخصصان و مدیران ارشد فضای فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت را دور هم جمع کردیم. از توسن و فناپ و خدمات و بانک‌های مختلف و بانک مرکزی گرفته تا شرکت‌های پی‌اس‌پی. می‌دانستیم که دیر یا زود افراد سعی می‌کنند مطالب غیر مرتبط را در گروه به اشتراک بگذارند! اما آنقدر پافشاری کردیم و تذکر دوستانه دادیم تا دیگر گروه راه پرداخت از دیگر گروه‌های وایبری متمایز شد و محلی شد برای تبادل نظر به طور جدی در فضای فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت و فرهنگ خودش را پیدا کرد.

بعد از مدتی، قبل از اینکه هنوز طوفان مهاجرت کبیر ایرانیان از وایبر به تلگرام اتفاق نیفتاده بود برای گسترش گروه، گروه وایبری را با همه خوبی‌هایش تعطیل کردیم و یک بار دیگر همه را در تلگرام جمع کردیم. دیری نپایید که گروه اول راه پرداخت در تلگرام به 200 نفر ظرفیت خود رسید. کمی صبر کردیم و دوباره یک گروه جدید تشکیل دادیم: گروه راه پرداخت 2 و افراد مشتاقی که به دلیل پر شدن ظرفیت گروه اول شرمنده‌شان شده بودیم را آن‌جا جمع کردیم. حالا کم‌کم گروه دوم هم در حال پر شدن است. اکنون می‌خواهیم تمام افراد متخصص و علاقمند به حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت را در گروه‌های جدید راه پرداخت دور هم جمع کنیم تا هم بتوانیم پوشش خبری بهتری داشته باشیم و هم صدای افراد بیشتری را به کمک این ابزار ارتباطی در این صنعت بشنویم.

Telegram-Index-way2pay-banner-94-04-21

ما در گروه‌های راه پرداخت همه با هویت‌های واقعی حضور داریم؛ یعنی هم اسم کامل و هم عکس واقعی و در بدو ورود افراد جدید، خودشان را برای همه معرفی می‌کنند و یا آن‌ها را به همه معرفی می‌کنیم. هر چند که از جوک گفتن و جوک شنیدن بدمان نمی‌آید و عاشق شعر و ادبیات هستیم اما در گروه‌های راه پرداخت جوک و لطیفه و شعر و داستان به اشتراک نمی‌گذاریم! خبرهای غیر مرتبط با فضای فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت نمی‌گذاریم! بورس هر بلایی سرش بیاید، طلا قیمتش سر به عرش بکشد یا به فرش برسد، دلار بشود هزار تومان یا بشود 5 هزار تومان، در راه پرداخت برای ما مهم نیستند مگر اینکه روی صنعت مورد نظر ما تاثیری بگذارند! ما در راه پرداخت فقط روی یک چیز تمرکز می‌کنیم و آن هم صنعت فناوری‌های مالی (Fintech) است. علاوه بر همه این‌ها، هر چه در گروه‌های راه پرداخت گفته می‌شود در همان گروه می‌ماند و سعی می‌کنیم اعتماد بزرگ‌ترین داشته هر گروه باشد و در آخر هم باید بگویم که این «ما» کسی نیست جز تک‌تک 200 نفری که در هر یک از گروه‌های راه پرداخت حضور دارند.

اگرفکر می‌کنید حضور در چنین گروهی برایتان جذاب باشد می‌توانید از طریق زیر در گروه راه پرداخت عضو شوید و در صورت تمایل دوستان علاقمند خود را به آن اضافه کنید.

حضور در گروه‌های تلگرامی راه پرداخت: برای حضور در یکی از گروه‌های فعال راه پرداخت، می‌توانید شماره همراه خود را به همراه نام کاملتان، نام شرکتی که در آن فعال هستید و سمتی که دارید را برای rs.ghorbani@gmail.com ایمیل کنید. ما در اولین فرصت ممکن بعد از دریافت ایمیل شما، اقدام خواهیم کرد.

چنانچه علاقه‌ای به مشارکت در بحث‌های گروه‌های تلگرامی راه پرداخت ندارید می‌توانید صرفا کانال راه پرداخت در تلگرام را دنبال کنید و آخرین رویدادها، تحلیل‌ها، مطالب، مقالات و اخبار صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت را از طریق این کانال دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که برای دنبال کردن کانال راه پرداخت، حتما باید نسخه تلگرام شما به روز باشد و فراموش نکنید کلید «Join» را بزنید.

https://telegram.me/newway2pay

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.