راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره «آن بودِن» مدیرعامل استارلینگ بانک بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / آن بودن، مدیرعامل و همچنین عضو هیات‌مدیره استارلینگ بانک است. بودن بعد از فارغ‌التحصیلی‌ در رشته علوم کامپیوتر و شیمی کارش را در بانک لویدز آغاز کرد و در ساخت معماری چاپس، اولین سیستم پرداخت آنی انگلستان، کمک و همکاری کرد.

آن بودن مدتی هم تجربه کار در استاندارد چارترد و یوبی‌اس را داشت و بعد از آن نیز رئیس بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقا برای انجام تراکنش‌های جهانی بانکی برای رویال بانک اسکاتلند و ای‌بی‌ان آمرو شد. بعد از بحران مالی سال 2008، آن، با تمام مردم درباره ضرورت تغییروتحولات در بانکداری و فناوری صحبت کرد. سپس به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی به بانک الاید آیریش ملحق شد تا بتواند از تجربیات و سوابقش در این بانک استفاده کند، اما به‌دلیل محدودیت‌هایی که به‌خاطر استفاده از فناوری‌های قدیمی و منسوخ‌شده به وجود آمده بود، نتوانست کار را به جایی برساند.

به نظر «بودن» تنها راهی که می‌توانست مشکلات موجود را حل کند، ساخت یک بانک کاملا جدید و از نو بود که در نهایت این ایده «بودن» با راه‌اندازی استارلینگ بانک در سال 2014 به واقعیت تبدیل شد.

بنیان‌گذار و مدیرعامل استارلینگ بانک در مصاحبه‌ای خبر از راه‌اندازی استارلینگ بانک در سه‌ماهه اول سال 2018 در ایرلند داد و گفت: حالا که استارلینگ بانک کاملا در انگلستان راه‌اندازی شده است، قصد داریم تا این سرویس را در کل اروپا راه‌اندازی کنیم. آن بودن که به‌تازگی به‌عنوان یکی از زنان قدرتمند جهانی در عرصه فین‌تک شناخته شده است، در رویداد کنگره موبایل بارسلون که فوریه سال 2018 در شهر بارسلون برگزار شد، به‌عنوان سخنران حضور داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.