راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تکنوگروپ

شرکت تکنوگروپ که در سال ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز کرد، با گسترش فروشگاه‌های حضوری، دسترسی مشتریان به محصولات را آسان‌تر کرده است. این ترکیب فروش آنلاین و حضوری، تجربه‌ای جامع و کاربرپسند خلق می‌کند. تکنوگروپ با ری‌برندینگ در پاییز ۱۴۰۳ و تغییرات ساختاری و بصری گسترده، گامی نوین در جهت نوآوری و پاسخ‌گویی به نیازهای متغیر بازار برداشته است. این مجموعه برندهایی مانند تکنولایف، تکنوگلد، تکنوپی، تکنو اکسپرس و تکنو بیزینس را در مجموعه‌ای تحت عنوان تکنوگروپ، در اختیار دارد که هر یک خدمات متنوع و نوآورانه ارائه می‌دهند.

تکنولایف، به عنوان برند اصلی شرکت تکنوگروپ و با سابقه‌ای نزدیک به دو دهه در تجارت الکترونیک ایران، از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و به یکی از پیشروترین وب‌سایت‌های فروش آنلاین محصولات دیجیتال تبدیل شده است. این برند، حاصل ادغام چندین پروژه موفق و کسب‌وکارهای معتبر است که با تکیه بر دانش فنی و استراتژی‌های بلندمدت، به‌تدریج تکامل یافته است. تکنولایف با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، تضمین قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای، تجربه خریدی مطمئن و آسان را برای مشتریان فراهم می‌کند.

با تیمی متشکل از ۵۰۰ نفر متخصص، تکنولایف همواره در مسیر رشد و ایجاد تجربه‌ای متمایز برای مشتریان گام برمی‌دارد.

متولد:
1364

سمت فعلی:
رئیس هیئت‌مدیره تکنوگروپ
نماینده گروه تولیدی بازرگانی شباهنگ مهر سوما

شرکت‌های تأسیس کرده:
نوین پخش سرویس پاسارگاد (تکنواکسپرس)

پیشگامان فن آوری دیجیتال آروید ( تکنوپی)

پارسیان کادوس گستر خزر منطقه آزاد انزلی (تکنوبیزینس)

تیوان الکترونیک همراه (تکنوگلد)

ایده پردازان سازه گستر سوما (لوگانو)

تابا افراز سوما

پارسیان باران پردازش هوشمند ( تکنوسرویس برند ثبت نشده )

نارون تجارت کاسپین منطقه آزاد انزلی ( تکنو استور برند ثبت نشده)

متولد:
1368

سمت فعلی:
نایب رئیس‌هیئت‌مدیره تکنوگروپ
نماینده شرکت نارون تجارت کاسپین منطقه آزاد انزلی

شرکت‌های تأسیس کرده:
نوین پخش سرویس پاسارگاد (تکنواکسپرس)

پیشگامان فن آوری دیجیتال آروید ( تکنوپی)

پارسیان کادوس گستر خزر منطقه آزاد انزلی (تکنوبیزینس)

تیوان الکترونیک همراه (تکنوگلد)

ایده پردازان سازه گستر سوما (لوگانو)

تابا افراز سوما

پارسیان باران پردازش هوشمند ( تکنوسرویس برند ثبت نشده )

نارون تجارت کاسپین منطقه آزاد انزلی ( تکنو استور برند ثبت نشده)

متولد:
1369

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره تکنوگروپ

شرکت‌های تأسیس کرده:
نوین پخش سرویس پاسارگاد (تکنواکسپرس)

پیشگامان فن آوری دیجیتال آروید ( تکنوپی)

پارسیان کادوس گستر خزر منطقه آزاد انزلی (تکنوبیزینس)

تیوان الکترونیک همراه (تکنوگلد)

ایده پردازان سازه گستر سوما (لوگانو)

تابا افراز سوما

پارسیان باران پردازش هوشمند ( تکنوسرویس برند ثبت نشده )

نارون تجارت کاسپین منطقه آزاد انزلی ( تکنو استور برند ثبت نشده)

حسین حیدر، رئیس هیئت‌مدیره تکنوگروپ

500 نفر

فروش آنلاین کالا و ارائه راهکارهای خرید اقساطی و سازمانی

  • دیجی‌کالا
  • اسنپ شاپ
  • موبایل و تجهیزات کامپیوتری
  • کالاهای دیجیتال
  • صوتی و تصویری
  • لوازم خانگی
  • طلا و زیورآلات
  • کتاب و لوازم التحریر
  • و…
  • کالاهای دیجیتال
  • موبایل و تجهیزات کامپیوتری
  • لوازم صوتی و تصویری
  • لوازم خانگی
  • کتاب و لوازم‌التحریر
  • طلا و زیورآلات
  • تجیهزات سلامت
  • طلای آب شده
  • و…
  • فروش اقساطی
  • فروش سازمانی
  • کارت هدیه
  • B2C
  • B2B
  • تکنولایف (پارس همراه کاسپین)
  • تکنوگلد (تیوان الکترونیک همراه)
  • تکنوپی (پیشگامان فن آوری دیجیتال اروید)
  • تکنوبیزینس (پارسیان کادوس گستر خزر)
  • تکنواکسپرس (نوین پخش سرویس پاسارگاد)

وب‌سایت: technolife.ir

تلفن: ۰۲۱۹۱۰۷۷۵۰۰ / ۰۲۱۵۸۴۲۴۰۰۰

پست الکترونیک: info@technolife.ir

نشانی:

ساختمان مرکزی تکنولایف: تهران، خیابان بهشتی، خیابان قنبرزاده، نبش خیابان دوم، پلاک ۳۴


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره تکنوگروپ


تکنولایف

تکنولایف از کمپین بلک‌فرایدی خود با عنوان «جمعه سفید» رونمایی کرد

تکنولایف به‌عنوان دومین بازیگر حوزه‌ ای‌کامرس، امسال روایت متفاوتی از بلک فرایدی را با عنوان «جمعه سفید» و شعار «این جمعه سیاهه ولی ما رو سفیدیم» ارائه می‌کند. این کمپین که از اول آذرماه آغاز می‌شود، شامل تخفیف‌های گسترده تا سقف ۹۹ درصد

۱۵ درصد بازار کالای دیجیتال در اختیار تکنولایف است

گزارش سال ۱۴۰۳ تکنوگروپ منتشر شد؛ در این گزارش اعلام شده فروش اقساطی ۳.۲ برابر شده، ۴.۵ هزار میلیارد ریال اعتبار خرید به ۱۵ هزار کاربر اختصاص یافته و تعداد سفارش‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲، ۷۲ درصد افزایش داشته است. سهم تکنولایف به عنوان بازیگر

حسین حیدر گفت: در دولت چهاردهم صدای بخش خصوصی شنیده شد، اما اقدام عملی کم‌اثر بود

مدیرعامل تکنولایف، در ارزیابی عملکرد دولت چهاردهم در حوزه اقتصاد دیجیتال، سال نخست فعالیت این دولت را دوره‌ای پرچالش اما آکنده از ظرفیت‌های نهفته دانست. به‌گفته او، با وجود تأکید دولت بر اهمیت اقتصاد دیجیتال و آغاز اقداماتی نظیر توسعه

«زنجیره مهر»؛ هم‌افزایی برندهای ایرانی برای بازگرداندن هزار دانش‌آموز به مدرسه

کمپین «زنجیره مهر» که با ابتکار صرافی رمزارزی بیت‌پین و همکاری مؤسسه مهرگیتی آغاز شد، حالا با پیوستن برندهایی چون اکالا، خانومی و اسنپ‌پی وارد مرحله‌ای تازه از اثرگذاری اجتماعی شده است. این پویش با مشارکت برندهای ایرانی و با هدف حمایت