به گزارش روابط عمومی انجمن فینتک، جلسه هیئتمدیره انجمن فینتک برگزار و ترکیب هیئترئیسه جدید آن مشخص شد.
در این جلسه، با حضور اعضای هیئتمدیره، علیرضا یعقوبی بهعنوان رئیس هیئتمدیره، مهدی عبادی به عنوان نایبرئیس و علی امیری بهعنوان خزانهدار انتخاب شدند.
در سومین مجمععمومی انجمن فینتک که ۱۶ دیماه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، امیرحسین راد با ۴۲ رأی؛ علیرضا یعقوبی با ۴۲ رأی؛ علی امیری با ۴۱ رأی؛ مهدی عبادی با ۳۷ رأی؛ مهدی شریعتمدار با ۳۵ رأی؛ سالار تحویلدار با ۳۴ رأی و محمدرضا فرحی با ۳۴ رأی اعضای جدید هیئتمدیره دور سوم انجمن فینتک شدند. همچنین بردیا احمدنیا و شکیلا اکبری نیز با ۳۳ رأی اعضای علیالبدل این دوره شدند و سروش حسینزاده با ۴۱ رأی، بهعنوان بازرس دور سوم انتخاب شد.