راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باجت، جوان جسور بانک تجارت

امسال باجت، نئوبانک بانک تجارت با بیش از سه میلیون کاربر، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ حضور یافت.

«باجت» اپلیکیشن بانک تجارت است که به‌عنوان شعبه دیجیتال این بانک، مجموعه‌ای از خدمات نوین بانکی و مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کنار خدمات پایه‌ای مثل افتتاح حساب و پرداخت، باجت سرویس‌های متنوعی از جمله وام ازدواج آنلاین، تسهیلات سپرده‌ای تا سقف صد میلیون تومان، اعتبار خرید اقساطی کالانو، خدمات اعتباری BNPL را ارائه می‌دهد. تمام مراحل دریافت تسهیلات در باجت از درخواست تا معرفی ضامن و دریافت وام، به‌طور کامل آنلاین انجام می‌شود.

در جریان نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴، راه پرداخت با صفیه فاضلی، معاون حاکمیت شرکتی سیموتک، درباره نقش باجت در راهبرد بانک تجارت، تفاوت آن با اپلیکیشن‌های بانکی و ظرفیت‌های این نئوبانک برای رشد بیشتر گفت‌وگو کرد.

او درباره تمایز باجت نسبت به سایر اپلیکیشن‌های بانکی افزود: «باجت قرار نیست صرفاً خدمات شعبه را غیرحضوری ارائه دهد. مأموریت آن ورود به حوزه‌های جدیدی است که می‌تواند مشتریان بیشتری را در سگمنت‌های متفاوت جذب کند. نقشه آتی باجت در حال تدوین است و برخی حوزه‌هایی را هدف قرار داده که دیگر بازیگران هنوز وارد آن نشده‌اند.»

صفیه فاضلی، معاون حاکمیت شرکتی سیموتک، با اشاره به جایگاه باجت در بانک تجارت توضیح داد: «من فکر می‌کنم باجت، جوان جسور بانک تجارت است؛ به لحاظ کسب‌وکاری به بانک اجازه می‌دهد بلندپروازی‌ها و خدمات جسورانه‌ی خود را در این اکوسیستم انجام دهد. به دلیل محدودیت‌های رگولاتوری و قوانین سنتی که مانع رقابت مستقیم بانک‌ها با فین‌تک‌های جوان می‌شود، بانک تجارت مأموریت‌های خلاقانه و نوآور را به شرکت سیموتک و پلتفرم باجت سپرده است.»

فاضلی همچنین درباره عوامل رشد تعداد کاربران گفت: «یک عامل کلیدی، تیم یک‌دست و همدل پشت محصول است که به‌طور هماهنگ کار می‌کنند. عامل دیگر، نیاز بازار است؛ تعداد زیادی از مشتریان با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، به دنبال خدمات خلاقانه و نوین در حوزه مالی هستند؛ بازار برای رشد باجت ظرفیت بسیار زیادی دارد.»

او درباره حضور باجت در نمایشگاه امسال افزود: «برای نخستین بار غرفه مستقل باجت متناسب با برند و جامعه هدف آن، طراحی و اجرا شده است. غرفه شلوغ و هیجان‌انگیز است و به‌خوبی مخاطبین خود را جذب کرده؛ بازدیدکنندگان طی بازی‌های مختلف، تور آموزشی در معرفی خدمات باجت و نحوه استفاده از آن‌ها را می‌گذرانند. طراحی منطبق بر نیاز مخاطبین، یکی از عوامل موفقیت حضور باجت در الکامپ بوده است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.