پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
گروه انتخاب: ۹۰ درصد تلویزیونهای اسنوا و دوو دارای اختلال، رفع عیب شد
اختلال موقت در بخش هوشمند برخی تلویزیونهای اسنوا و دوو به دلیل ناهماهنگی نرمافزاری با تأمینکننده خارجی رخ داد و اکنون با ارائه خدمات رایگان در حال رفع است
در پی بروز اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیونهای برند اسنوا و دوو، گروه صنعتی انتخاب ضمن عذرخواهی از مشتریان، اعلام کرد که با انجام اقدامات فنی و پشتیبانی گسترده، بیش از ۹۰ درصد موارد گزارششده تا پایان روز جمعه ۱۰ مردادماه رفع شده و خدمات رفع اشکال همچنان بهصورت رایگان ادامه دارد.
در ادامه اطلاعیه رسمی گروه انتخاب آمده است:
ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب بهعنوان تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع میرساند:
- طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیونهای برندهای اسنوا و دوو رخ داد که منجر به بروز نگرانیهایی در میان کاربران شد. این اختلال ناشی از مسائل زیرساختی و نرمافزاری (عدم تطبیق و ناهماهنگی در پروتکلهای نرمافزاری میان گروه انتخاب بهعنوان تولیدکننده تلویزیون و تأمینکننده بستر ارتباطی تلویزیون در چین) بود که در برآوردهای اولیه، امکان اختلال در ۲۰ درصد محصولات پیشبینی میشد. خوشبختانه فرایند رفع ایراد و ارزیابیهای انجام شده نشان میدهد حجم تلویزیونهای دچار اختلال کمتر از ۵ درصد تلویزیونهای موجود در منازل مشتریان است.
- ۹۰ درصد دستگاههای مورد اختلال تا پایان روز جمعه ۱۰ مردادماه، بهصورت مشاوره تلفنی، مراجعه حضوری و تعدادی محدود نیز با تعویض گیرنده داخلی، رفع عیب شده و قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از امکانات هوشمند را بازیافتهاند.
- در این مدت، بیش از ۱۰۰ هزار تماس در مرکز تماس پشتیبانی ۱۶۹۹ شرکت انتخاب سرویس ثبت شد که با وجود ترافیک ایجادشده ناشی از تعداد زیاد تماسهای غیرمعمول (کاربرانی که محصول آنها دچار اختلال نبود)، بالغ بر ۸۰ هزار سرویس حضوری و تلفنی ارائه شده است. این فرایند تا پایان رفع اشکالات دستگاهها ادامه خواهد داشت و کلیه خدمات بهصورت رایگان انجام میپذیرد.
- در راستای بهبود تجربه مشتریان و کاربران و همچنین اعلام مراتب عذرخواهی، گروه انتخاب بستههای تشویقی آماده و ارائه خواهد کرد که به اطلاع کاربران خواهد رسید.
- دلیل ادامه سرویسدهی در خصوص رفع اختلال موقت، تماسها و گزارشهای دیرهنگام برخی از کاربران و مدتزمان ارسال گیرنده داخلی جدید جهت تعویض برای تعداد محدودی از کاربران است.
- گروه انتخاب بهعنوان مجموعهای متعهد به مشتریان خود، مجدداً بابت این اختلال پیشآمده عذرخواهی کرده و تأکید میکند که رسیدگی کامل به دغدغهها و نیازهای کاربران در بالاترین اولویت ما قرار دارد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، نهتنها وظیفهای حرفهای، بلکه مسئولیتی اخلاقی برای ماست. امیدواریم تجربهی تعامل کاربران با ما، حتی در شرایط بحرانی، به یک مزیت رقابتی و نشانهای از صداقت، پاسخگویی و کیفیت خدمات ما تبدیل شود.