راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات ویژه وندار برای افزایش تاب‌آوری مالی کسب‌وکارها در شرایط بحرانی

در یک ماه گذشته، فضای اقتصادی و دیجیتال کشور با یکی از دشوارترین دوره‌های خود روبه‌رو شد. اختلال‌های گسترده در دسترسی به اینترنت، اختلالات سامانه‌های بانکی و افزایش مخاطرات عملیاتی، موجب شد بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی با کاهش درآمد، اختلال خدمات و حتی توقف فعالیت مواجه شوند. در چنین شرایطی، وندار، به عنوان یکی از اعضای فعال این اکوسیستم، کمک به پایداری مجدد و حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی را وظیفه خود دانسته و حداکثر تلاش خود را برای کمک به فعالان اقتصادی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی وندار، این شرکت به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان زیرساخت‌های پرداخت و خدمات مالی به کسب‌وکارها، در این دوران ناپایدار تلاش کرد با حفظ پایداری خدمات و افزایش توان پشتیبانی، همراه و پشتیبان مشتریان خود باشد. در زمان جنگ، سامانه‌های وندار با کمترین مشکل به کار خود ادامه دادند و تیم‌ عملیات و پشتیبانی وندار با اضافه کردن راهکارهای ارتباطی در پیام‌رسان‌های داخلی بیش از همیشه در کنار کاربران خود حضور مؤثر داشت.

در چنین موقعیت‌هایی، داشتن دسترسی پایدار به منابع مالی، جریان نقدی منظم، و خدمات بانکی قابل اتکا برای هر کسب‌وکار یک ضرورت حیاتی است. وندار با درک این نیاز، اقداماتی برای کمک به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در نظر گرفته است؛ اقداماتی که در ادامه این گزارش به‌تفصیل بیان می‌شود.


تخفیف و تسهیلات در همه‌ خدمات، از احراز هویت تا پرداخت


در راستای کاهش فشار بر کسب‌وکارهای برخط و با هدف کاهش بار عملیاتی آنها، بسته‌ ویژه‌ حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده طراحی و آماده ارائه شده است. بر همین اساس تمام هزینه‌های عملیاتی به منظور پیاده‌سازی خدمات تا پایان تیر ماه با کاهش ۱۰۰ درصدی کارمزد، رایگان شده است. همچنین سایر خدمات وندار شامل کاهش کارمزد حداکثری بوده که جزئیات آن به شرح زیر است.

  • درگاه پرداخت: با ۹۳ درصد کاهش کارمزد به صورت ثابت ۵۰۰ تومان به ازای هر تراکنش تا پایان مردادماه، مخصوص کسب‌وکارهای آسیب‌دیده
  • آوند:‌ بانکداری تعبیه‌شده وندار با عنوان تجاری آوند با دسترسی کارآمد و کمترین کارمزد در روزهایی که سامانه‌های بانکی با اختلال گسترده مواجه بودند، توانست بدون توقف به مانده حساب‌ها، صورت‌حساب‌ها و عملیات پایا/ساتنا در چندین بانک مختلف دسترسی داشته باشند. این رویکرد سبب افزایش تاب‌آوری مالی کسب‌وکارها و کاهش چشمگیر وابستگی آن‌ها به یک بانک یا یک مجموعه پرداخت خاص شده و امکان مدیریت بهینه‌تر ریسک‌های عملیاتی را فراهم کرده است.

 آوند به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با اتصال متمرکز به حساب‌های بانکی پذیرنده، مدیریت مالی یکپارچه‌ای داشته باشند، و از مزایای رسوب نقدینگی برای افزایش اعتبار بانکی خود بهره‌مند شوند.
در حال حاضر، وندار برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، استفاده از آوند را با شرایط ویژه فراهم کرده است:

  • فعال‌سازی رایگان بانک‌های جدید
  • کاهش محسوس کارمزدهای ماهانه
  • پشتیبانی فنی ویژه برای راه‌اندازی سریع
  • احراز هویت: کاهش هزینه درخواست‌ها برای شناسایی دقیق کاربران با کاهش ۵۰ درصدی کارمزد همه‌خدمات تا پایان مرداد ماه، خدمات مشمول طرح حمایتی وندار شامل وب‌سرویس‌های شاهکار(تطابق شماره همراه و کد ملی)، استعلام اطلاعات هویتی، استعلام کدپستی و سایر خدمات مورد نیاز به منظور سنجش اهلیت و صحت اطلاعات نهائی کاربر است.
  • پرداخت خودکار: خلق جریان درآمدی ثابت بدون تاثیر پذیری از اختلالات شبکه و تسهیل کننده ارائه خدمات به کاربر نهائی ویژگی اصلی خدمت پرداخت خودکار وندار است. خدمت پرداخت خودکار مناسب خریدهای تکرار شونده بوده که خرید را برای کاربران تسهیل می‌کند.

کمک‌های حمایتی وندار به همه کسب‌وکارهایی که در دوران اخیر از نظر مالی یا عملیاتی دچار آسیب جدی شده‌اند تعلق می‌گیرد. جهت بهره‌مندی از این تسهیلات، نمایندگان کسب‌وکارها می‌توانند درخواست خود را به همراه مستندات مربوطه از طریق کانال‌های ارتباطی وندار شامل تیکت، گفت‌و‌گو آنلاین و ایمیل support@vandar.io ارسال کنند. کارشناسان وندار در کمترین زمان با بررسی شرایط کسب‌و‌کار‌های آسیب‌دیده، امکانات مذکور را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

منبع وندار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.