پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان برگزار شد و تندیس زرین این رویداد به هلدینگ دکا تعلق گرفت.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، این تندیس با امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در امور همکاریهای اقتصادی و رئیس شورای سیاستگذاری اجلاس، به معاون بازاریابی و برند هلدینگ دکا اعطا شد.
این رویداد با حضور مشاور رئیس جمهور، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، دبیرکل خانه کارگر، نمایندگان صنایع مختلف، شرکتهای برتر تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد و هلدینگ دکا در بخش شرکتهای ارایهدهنده خدمات و حمل و نقل، نشان زرین را دریافت کرد.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری هرساله با هدف ارتقا و بهبود رضایت مشتریان در کسبوکارها و صنایع مختلف برگزار میشود. این اجلاس به بررسی راهکارها و تکنیکهای نوین در زمینه مشتریمداری میپردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکتهای پیشرو و فعالان اقتصادی است.
پیام زمانی، معاون بازاریابی، فروش و برندینگ هلدینگ دکا که با حضور در این رویداد این نشان را دریافت کرد، با اشاره به نقش و اهمیت برندینگ در اعتمادسازی میان مخاطبان و سازمان، اظهار کرد: «برندینگ یکی از موضوعات کلیدی در ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و سازمان است.»
پیام زمانی، افزود: «ایجاد و خلق تجربه مثبت برای مشتری، ترسیم یک تجربه متفاوت در ذهن مخاطب و جلب رضایت مشتری با رویکرد خلاقیت و نوآوری یکی از رویکردهای اصلی ما در هلدینگ دکا بوده است. کسب این نشان تأییدی بر انجام صحیح این مأموریت سازمانی و نشاندهنده حرکت دکا منطبق با ارزشهای سازمانی خود در مسیر ارتباط با مشتری و مخاطب است.»
تشریح مدلهای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباط فرهنگ سازمانی با رضایت مشتریان، تأثیر صدای مشتری در ارایه بهتر کالا و خدمات، ارزیابی تأثیر و کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و اعتماد مشتریان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی، شناخت نیاز مشتریان و تأثیر آن بر استراتژی واحدهای مختلف سازمان از جمله سرفصلهای اصلی این رویداد علمی-تخصصی بود.