پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دومین رویداد برند کارفرمایی فردا برگزار میشود
کارخانه نوآوری رسانه راهکار دومین رویداد برند کارفرمایی را روز دوشنبه ۲۶ آذرماه در سالن هزار نفره ضرغام برگزار خواهد کرد. این برنامه، از ساعت ۱۰ صبح با ویدیوکست آغاز میشود که تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت. پذیرش شرکتکنندگان از ساعت ۱۳ شروع میشود و رویداد با بخشهای متنوع تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.
این رویداد شامل بخشهای مختلفی همچون سخنرانیها، نمایشگاه کسبوکارها و برنامههای دیگر است. یکی از بخشهای ویژه این مراسم، مانند سال گذشته، اهدای تندیس به کسبوکارهای برتر حوزه منابع انسانی خواهد بود. در نخستین دوره این رویداد، سه کسبوکار برتر یعنی دیجیکالا، ایرانسل و گروه انتخاب الکترونیک تندیس ویژه برند کارفرمایی را دریافت کردند. امسال نیز این بخش ادامه خواهد داشت و از کسبوکارهای برتر تقدیر و به آنها تندیس ویژه برند کارفرمایی اهدا خواهد شد.
این گردهمایی با هدف بررسی عوامل تأثیرگذار بر شهرت و محبوبیت شرکتها در میان کارجویان، تحلیل روندها و شاخصهای محیط کار مناسب برای نسلهای مختلف و پرداختن به موضوعاتی چون تعادل کار و زندگی، حقوق و دستمزد، ثبات شغلی، امنیت روانی، احترام و مزایای دورکاری طراحی شده است. همچنین فرصتی برای مدیران، متخصصان و علاقهمندان به حوزه منابع انسانی فراهم میکند تا در فضایی تخصصی به تبادلنظر در مورد آخرین چالشها و دستاوردهای کسبوکارهای ایرانی و استارتاپها در زمینه جذب، نگهداشت و توسعه منابع انسانی بپردازند.
هدف اصلی این رویداد چیست؟
این رویداد تلاش میکند تا مدیران و متخصصان مرتبط با حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی را از کسبوکارهای گوناگون گرد هم آورد و بستری فراهم کند که بهترین و مؤثرترین تجربهها به اشتراک گذاشته شوند. این گردهمایی با حضور گسترده فعالان اکوسیستم نوآوری کشور و ارائه سخنرانیها، به شرکتکنندگان کمک میکند تا درک عمیقتری از چالشهای موجود و فرصتهای پیشرو در زمینه منابع انسانی به دست آورند.
مخاطبان و شرکتکنندگان در این رویداد چه کسانی هستند؟
مخاطبان این رویداد شامل طیف وسیعی از مدیران عامل شرکتهای بزرگ، بنیانگذاران استارتاپها و شرکتهای نوآور، مدیران ارشد و مشاوران حوزههای منابع انسانی و برند کارفرمایی، متخصصان تجربه کارکنان، مدیران ارتباطات سازمانی، مدیران مارکتینگ و روابطعمومی، مشاوران حوزه منابع انسانی و همچنین کارکنان و نیروهای متخصص شاغل در اکوسیستم نوآوری کشور هستند. علاوه بر این، دانشجویان، علاقهمندان به دانش منابع انسانی و برند کارفرمایی و نمایندگان آموزشگاهها و دانشگاههای فعال در تربیت منابع انسانی نیز از جمله شرکتکنندگان این رویداد خواهند بود. همچنین، بهمنظور تسهیل حضور شرکتکنندگان در این رویداد، کد تخفیف ۶۰درصدی تپسی برای رفت و برگشت به مقصد در نظر گرفته شده است که شرکتکنندگان میتوانند با استفاده از این کد، در این رویداد حضور پیدا کنند و از محتوای آن بهرهمند شوند.
سخنرانان رویداد چه کسانی هستند؟
برند کارفرمایی با حضور سخنرانان برجستهای برگزار خواهد شد که هر یک از آنها از متخصصان و مدیران ارشد در حوزههای مختلف منابع انسانی و برند کارفرمایی هستند. از جمله این سخنرانان میتوان به شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ؛ محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت؛ مازیار نوربخش، مدیرعامل هلدینگ هوگر؛ علیرضا شفیعی، مدیرعامل کیپا؛ علیرضا نصراصفهانی، آینده پژوه و عضو هیئت علمی مرکز پژوهشهای مجلس؛ یاسر مرادی، رئیس هیئتمدیره بانک صادرات، پویان عطاآبادی، مدیرعامل بهین فردا؛ مهرداد فاخر، مدیرعامل تیپاکس؛ عماد قائنی؛ مدیرعامل ایلیا و CHRO گروه دیجیکالا؛ کوروش عباسی، مدیر ارشد برند توسن؛ محمد شجاعیه، مدیرعامل HR Bamboos و مهدی عابدی، معاون سرمایه انسانی بهسازان ملت اشاره کرد.
علاوه بر آنها، سخنرانانی چون مجید مظاهری، قائم مقام مدیرعامل بانیمد؛ محمد مهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا؛ حامدحسینی نژاد، مشاور مدیرعامل داتین در حوزه سرمایههای انسانی؛ آتنا گوهرزاده، مدیر منابع انسانی لمیز؛ الهام دولتی، مدیر سرمایه انسانی بهسازان ملت؛ عرفان گیتی پسند، مدیر شرکای تجاری منابع انسانی دپارتمان محصول دیجی کالا؛ عذرا محمدی، مدیر توسعه سازمان و افراد کافه بازار؛ پریسا حسینزاده، مشاور منابع انسانی طلاسی و مدیر فرهنگ و کارکنان تپسی؛ دیانا منتظر القائم، مدیر فروش تینزآپ و پرنیان افشار جوان، مدیر دیجیتال مارکتینگ تینزآپ از دیگر شخصیتهایی هستند که در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.
حامیان رویداد برند کارفرمایی
شرکتهایی همچون بهسازان ملت، طلاسی، توسن، کپیا، دادهکاوان توسن و تورینو حامیان این رویداد هستند که در کنار کارخانه نوآوری راهکار تلاش دارند که به رشد اکوسیستم نوآوری ایران کمک کنند. از دیگر بخشهای این رویداد نمایشگاه برند کارفرمایی است که بخش نمایشگاهی رویداد برند کارفرمایی یک فرصت ویژه و منحصر به فرد برای شرکتها به شمار میرود تا برند خود را در معرض دید و شناخت بیشتر قرار دهند. در این رویداد، شرکتهای مختلف با برپایی کانترها و غرفههای اختصاصی، میتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و به طور مستقیم با فعالان حوزه منابع انسانی و مدیران کسبوکارها ارتباط برقرار کنند. این فضا، نه تنها برای معرفی خدمات و محصولات جدید، بلکه برای آشنایی با نیازهای منابع انسانی و بررسی آخرین تغییرات در این حوزه نیز طراحی شده است.
یکی از ویژگیهای کلیدی این نمایشگاه، امکان معرفی محصولات و خدمات متنوع در زمینه منابع انسانی است. شرکتها میتوانند در این بخش به معرفی خدمات خود در خصوص بهبود فضای کاری، ایجاد محیطهای سالم و پایدار، استفاده از فناوریهای نوین برای ارتقای فرهنگ سازمانی، و همچنین نمایش ارزشها و مزایای ویژه خود برای کارکنان و کارمندان بپردازند. این فرصتها میتوانند به طور خاص برای افرادی که به دنبال فرصتهای شغلی هستند، جذاب باشد؛ چرا که شرکتها میتوانند رزومهها را دریافت کرده و فرصتهای شغلی خود را معرفی کنند.
این بخش از رویداد نه تنها بستر مناسبی برای معرفی برندها و خدمات جدید است، بلکه فضایی عالی برای برقراری ارتباط و توسعه شبکههای حرفهای به شمار میرود. مدیران ارشد شرکتها و مشاوران حوزه منابع انسانی میتوانند در کنار هم به بحث و تبادلنظر پرداخته و تجربیات و چالشهای پیشرو را مورد بررسی قرار دهند. شرکتها با استفاده از این فرصتها میتوانند همکاریهای جدید و مشارکتهای مؤثری را شکل دهند که در نهایت به توسعه برند و گسترش فعالیتهای تجاری آنها کمک خواهد کرد.
محورهای اصلی رویداد برند کارفرمایی
رویداد برندکارفرمایی قصد دارد که در این گردهمایی به بررسی موضوعات متنوعی در حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی بپردازد؛ موضوعاتی که شامل تحلیل دیدگاههای مدیران عامل درباره اهمیت برند کارفرمایی و منابع انسانی، بررسی راهکارهای جذب و نگهداشت استعدادها، استراتژیهای مختلف سازمانی در حوزه برند کارفرمایی و منابع انسانی، ارزشهای پیشنهادی شخصیسازیشده، جایگاه واحدهای منابع انسانی در ساختار سازمانها،عوامل تأثیرگذار بر اصالت برند کارفرمایی است.
همچنین از دیگر محورهای کلیدی این رویداد میتوان به بررسی شکستها و موفقیتهای شرکتها در زمینه جذب و نگهداشت و ماندگاری سرمایههای انسانی، آسیبشناسی و قوتشناسی دورههای آموزشی منابع انسانی، اعتمادسازی بین سه ضلع منابع انسانی، کارمند و کارفرما، مدیریت استعدادها در شرکتهای کوچک و بزرگ، شناخت نیازهای نسل جدید در محیط کار و پاسخ به آنها، منابع انسانی دیجیتال و دادهمحور، بررسی خطاهای رهبران و شرکتها در حوزه منابع انسانی است.
فضایی برای تبادلنظر و گسترش همکاریها
این رویداد با ایجاد فضایی تخصصی، بستری مناسب برای تبادل ایدهها و تجربیات در زمینه منابع انسانی و برند کارفرمایی به وجود میآورد. مدیران و مشاوران حاضر میتوانند با بررسی چالشها و فرصتهای پیشرو، راهکارهای جدیدی برای بهبود فرآیندهای جذب و نگهداشت منابع انسانی پیدا کنند و همکاریهای حرفهای جدیدی را آغاز کنند.