راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ رقم خورد؛ سپ پیشتاز در تعداد و مبلغ تراکنش‌ کل ابزارهای پرداخت ایران

شاپرک در جدیدترین گزارش خود، عمکرد 6ماهه شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ خدمات پرداخت الکترونیک را مورد بررسی قرار داده است که بر مبنای آن، پرداخت الکترونیک سامان (سپ) به عنوان برترین PSP از نظر تعداد و مبلغ تراکنش کل ابزارهای پرداخت ایران معرفی شده است.


سپ؛ رتبه اول در سهم مبلغ تراکنش اینترنت


به گزارش روابط عمومی سپ، بر اساس گزارش شش ماهه شاپرک، سپ، رتبه نخست را در شاخص«سهم مبلغ تراکنش اینترنت» در میان تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت ایران دارا است و در «سهم تعداد ترمینال اینترنتی فعال» نیز روند تصاعدی و رو به رشدی را طی کرده است.

پرداخت الکترونیک سامان، همچنین در جایگاه نخستPSP های ایرانی در شاخص «سهم تعداد تراکنش‌ کارتخوان» و «سهم مبلغ تراکنش خرید» قرار دارد.

در بررسی شاپرک از میزان رشد شرکت‌ها نیز سپ، در فاکتورهایی چون تعداد و مبلغ تراکنش اینترنت، تعداد و مبلغ تراکنش کارتخوان، تعداد و مبلغ تراکنش کل ابزارها و مبلغ تراکنش پرداخت قبض و خرید شارژ، روند مثبتی را طی کرده است.

سپ در شاخص رشد تعداد ابزار فعال نیز در فاکتورهای تعداد ترمینال اینترنتی فعال، تعداد ترمینال موبایلی فعال و تعداد کل ابزار فعال نیز روندی صعودی را تا پایان شهریورماه 1403 تجربه کرده است.

منبع سپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.