راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد آجدانی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد شد

محمد آجدانی با مصوبه هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، آجدانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی الکترونیک است. او از بهمن‌ماه ۱۳۹۹ تاکنون، به‌عنوان معاون بانکداری نوین داتین مشغول به فعالیت بوده است و مسئولیت ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد را برعهده داشته است. پیش‌ازاین، مدیرعاملی شرکت سیمرغ تجارت و معاونت پرداخت خرد شرکت فناپ پرداخت را نیز در کارنامه خود دارد.

توسعه محصولات بانکداری خرد یکی از مأموریت‌های آجدانی در طول فعالیتش در داتین به‌عنوان معاون بانکداری نوین بود که توانست با همراهی تیم خود، اعتبار دهی و ارائه تسهیلات خرد در ویپاد را باهدف توسعه فراگیری مالی در کشور به‌صورت هوشمند اجرایی کند. اکنون با توجه به تجربه موفق او و به‌منظور هم‌افزایی بیشتر برای توسعه خدمات مالی، بانکداری و پرداخت دیجیتال، در جایگاه مدیرعاملی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد قرارگرفته است.

پیش‌ازاین، مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، بود و در دوره مدیرعاملی او، سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس اوراق بهادار تهران عرضه و با استقبال چشمگیر سهامداران مواجه شد. علاوه بر این، طی دوره مدیریت ایشان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانست با ارتقاء شاخص‌های مالی و رقابتی خود، از جایگاه هفتم صنعت پرداخت به جایگاه سوم ارتقاء یابد و خدمت‌رسانی حدود 20درصد از پایانه‌های فروشگاهی کشور را برعهده گیرد. این توفیقات موجب شد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد طی دو سال متوالی تقدیرنامه «شرکت برتر ازنظر رشد سریع» را در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (100-IMI) کسب کند.

منبع پرداخت الکترونیک پاسارگاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.