راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داتین برترین شرکت پارک فناوری پردیس در بخش همکاری با دانشگاه شد

داتین در بیست‌ودومین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس، به‌عنوان شرکت برتر پارک در «همکاری با دانشگاه» معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی داتین، 300 شرکت فعال در پارک فناوری پردیس در حوزه‌های توسعه فناوری و خلق نوآوری، توسعه اقتصادی، رشد صادرات، توسعه‌سازمانی، همکاری با دانشگاه و… در سال 1402 مورد ارزیابی قرار گرفتند و برترین‌ آنها در بیست‌ودومین اجلاس سالانه این پارک معرفی شدند. در بین شرکت‌های فعال در پارک فناوری پردیس، داتین با توجه به جذب 40 فارغ‌التحصیل دانشگاهی در سال گذشته، هشت کارآموز و حمایت از رویدادهای دانشجویی، برترین شرکت پارک فناوری پردیس در بخش همکاری با دانشگاه شد و شهاب جوانمردی، رئیس هیئت‌مدیره داتین، این جایزه را دریافت کرد.

بخش دیگر این رویداد معطوف به معرفی شرکت‌های فعال در زمینه «ایفای مسئولیت اجتماعی» بود که داتین در بین شرکت‌های با عملکرد شاخص در این حوزه نیز قرار گرفت. توانمندسازی و حمایت از دانشجویان مستعد و توانمند کشور یکی از اهداف داتین است که همواره تلاش داشته ضمن زنده نگه‌داشتن ارتباط خود با بدنه دانشگاه، به سمت توانمندسازی دانشجویان قدم بردارد و به رشد علمی و دانش آنان کمک کند.

بیست‌ودومین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس، 19 شهریورماه و با حضور حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، رئیس‌جمهور و مسئولان و فعالان نوآوری و فناوری کشور برگزار شد.

منبع داتین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.