راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش پایداری، سرعت عمل و توسعه؛ اهداف کلان «امید» در سال جدید

کامران خلت‌آبادی، مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید، در همایش نوزدهمین سالروز شرکت امید از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران خود در شرکت تقدیر کرد و نقششان را در کسب موفقیت‌ها و رسیدن به اهداف، بی‌بدیل دانست. او در این مراسم هدف‌گذاری شرکت در بیستمین سال فعالیت را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات اثربخش و موفقیت‌آمیز سال گذشته، افزودن بر پایداری و دسترسی‌پذیری، بالاتر بردن سرعت عمل در سرویس‌دهی و توسعه‌ سامانه‌های بانکی و مرکز داده همه‌ زمینه‌ها را از اهداف کلان «امید» در سال جاری عنوان کرد.

خلت‌آبادی در این مراسم به‌مرور تاریخچه‌ شرکت از بدو تأسیس تا رسیدن به موفقیت در سال‌های اخیر، پرداخت. به گفته او در هفت سال اخیر بانک‌های کشور، حوزه فناوری اطلاعات خود را گام‌به‌گام به شرکت‌های بیرونی‌شان واگذار کرده‌اند و بانک سپه نیز در حال حاضر مسئولیت ۷۰ درصد فعالیت‌های خود را به شرکت‌های تابعه که از چابکی بیشتری برخوردار بوده‌اند، محول کرده است. خلت‌آبادی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۴ این عدد به ۹۰ درصد برسد و حوزه فناوری اطلاعات این بانک ایرانی با خیالی آسوده به مأموریت نظارت و راهبری بپردازد.

او با اشاره به تحویل لایه یک پشتیبانی فنی و تحویل کامل و قریب‌الوقوع پشتیبانی لایه دو، از ثبت رکوردهایی در شرکت رایانه خدمات امید در زمینه بانکداری متمرکز، بانکداری الکترونیک و عملیات فنی و افزایش پایداری سامانه‌های بانک سپه خبر داد و افزود: «با محقق‌شدن انتقال دانش، بیش از ۹۰ درصد تیکت‌ها بدون ارسال به شرکت پیمانکار در خود شرکت رایانه خدمات امید پاسخ داده شده است.»

مدیرعامل شرکت امید همچنین با اشاره به اهمیت حوزه امنیت فناوری اطلاعات به تعداد حملات سایبری و شناسایی، خنثی‌سازی، تحلیل و بررسی آنها پرداخت و ابراز امیدواری کرد این حوزه به‌زودی توسعه یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.