پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مبناکارت آریا در چهار عنوان شغلی استخدام میکند
شرکت مبناکارت آریا سال 1386 در حوزههای بانکی و ماشینهای اداری تأسیس شد و فعالیت اصلی آن تا سال 1393 در زمینه ارائه خدمات تراکنش مالی (PSP) بوده که در سال 1393 با واگذاری بخشی از سهام خود به بانک صادرات به تأسیس شرکت بازرگانی مبناکارت آریا منجر شد و تاکنون خدمات زیادی در حوزه تجهیزات بانکی ارائه کرده است.
محصولات شرکت بازرگانی مبناکارت آریا شامل دستگاه چاپگر صدور آنی کارت، اسکنر چک، سورتر اسکناس، باندرول اسکناس، دستگاه پد امضا، چاپگر دفترچهای و کیوسک غیرنقدی است.
همچنین این شرکت با توجه به پروژههای بزرگی که در اختیار دارد، دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل Call Center و Help Desk در سراسر کشور است که این امر وجه تمایز آن با سایر رقباست. با توجه به پشتیبانی بیش از 13000 دستگاه تحت پوشش، سرویسدهی به مشتریان با داشتن سیستم خدمات پس از فروش قدرتمند و شبکه نمایندگی کارمندان پشتیبانی در سراسر کشور امکانپذیر شده و حالا این شرکت جهت تکمیل نیروی منابع انسانی خود در چهار عنوان شغلی برنامهنویس وب (Net.)، تکنسین فنی (آقا)، مسئول دفتر (خانم) و کارشناس استقرار و پشتیبانی نرمافزار سازمانی دعوت به همکاری میکند.
برنامهنویس وب (Net.)
مهارتهای مورد نیاز:
- مسلط به .Net Core.
- مسلط به HTML و Css
- مسلط به SQL server
- مسلط به EntityFramework و L
تکنسین فنی
شرایط احراز:
- علاقهمند به امور فنی رایانهای و تجهیزات مربوطه
- حداکثر 2 سال سابقه کار تعمیرات در زمینه برق الکترونیک یا کامپیوتر (سختافزار)
- حداکثر سن 45 سال
- جنسیت: آقا
- در صورت داشتن مدرک تحصیلی بالاتر به همان میزان به حداقل سن اضافه میشود.
- ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 7:30 الی 15:45- پنجشنبه: 7:30 الی 13
کارشناس استقرار و پشتیبانی نرمافزار سازمانی
مهارتهای مورد نیاز:
- آشنایی با استقرار، پشتیبانی و بهروزرسانی نرمافزارهای درونسازمانی
- آشنایی با اکسل پیشرفته و ساخت گزارشهای وابسته
- آشنایی با پایگاه داده SQL
- آشنایی با پایش اطلاعات و ارائه انواع گزارشهای مدیریتی- آماری
- آشنایی با تحلیل و پشتیبانی نرمافزارهای CRM – اتوماسیون اداری و حضور غیاب و فرم/فرایندساز
مسئول دفتر
مهارتهای لازم:
- دارای مهارتهای ارتباطی
- دارای روحیه کار تیمی
- مسئولیتپذیر
- منظم و دقیق
- دارابودن توانایی اولویتبندی مسائل و تحویل کارها بر اساس محدوده زمانی مشخصشده
- تسلط به مجموعه office خصوصاً word و excel
- آشنایی کامل با نرمافزارهای اتوماسیون اداری، فرایندها و دبیرخانه و مراسلات اداری
- آشنایی با امور تنخواهگردانی
- جنسیت: خانم
شرایط عمومی:
- دارای روحیه کار تیمی
- مسئولیتپذیر
- منظم، دقیق
- پایبندی به تعهدات شغلی و سازمانی
- دارای خلاقیت و نوآوری در کار
- دارای روحیه یادگیری و آموزش
- ارتباط مؤثر با همکاران
- تحلیل اطلاعات و تهیه گزارشهای مدیریتی
- دارای مهارتهای ارتباطی
- دارابودن توانایی اولویتبندی مسائل و تحویل کارها بر اساس محدوده زمانی مشخصشده
- ترجیحاً دارای سابقه کار مرتبط در صنعت بانکی
- جذابیتهای سازمانی:
- موقعیت مکانی مناسب شرکت
- مسیر دسترسی راحت به دفتر کار
- حقوق و مزایای توافقی
- پرداخت دستمزد منظم
- محیط پویا
- امنیت شغلی
- پوشش بیمه تأمین اجتماعی
- پوشش بیمه درمان تکمیلی
- اعطای پاداش عملکرد
- پاداش پایان سال
- هدایای مناسبتی
- فعالان حوزه کسبوکار بانکی- رایانهای در اولویت استخدامی خواهند بود.
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را به آدرس Office@mca.co.ir ارسال کنند.