راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور آپ در نمایشگاه کار ۱۴۰۲ / جذب و آموزش نیروهای مستعد

شرکت آسان‌پرداخت با هدف جذب نیروهای مستعد برای کار در موقعیت‌های شغلی آپ و همچنین برای آموزش کارآموزان مستعد در آکادمی آپتیموم و در نهایت جذب آنها در نمایشگاه کار ۱۴۰۲ تهران حضور داشت. این نمایشگاه روز اول تا سوم خرداد در دانشگاه تهران برگزار شد.

صادق شهید ثالث، مدیر پروژه آپتیموم در خصوص اهداف آپ از حضور در نمایشگاه کار تهران گفت:‌ «دو هدف از حضور در نمایشگاه داریم: هدف اول جذب نیروی انسانی برای برخی موقعیت‌های کاری در آپ است. اولویت آپ برای جذب نیروی انسانی در این موقعیت‌ها، جذب از دانشگاه است.»

او ادامه داد:‌ «هدف دوم ما مربوط به آکادمی آسان‌پرداخت است. در این زمینه قصد داریم افراد مستعد را از میان دانشجویانی که فارغ‌التحصیل شده یا به زودی فارغ‌التحصیل می‌شوند برای عضویت و آموزش در آکادمی آسان‌پرداخت جذب کنیم.»

دانشجویان و افراد مستعد انتخاب‌شده بعد از انتخاب زمینه مورد علاقه خود برای فعالیت در یک دوره دوهفته‌ای شرکت می‌کنند. هفته اول این دوره آموزشی است و محتوای آموزشی در قالب ارائه‌های آموزشی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و در نهایت برای آنها براساس محتوای آموزش‌داده‌شده یک پروژه تعریف می‌شود. هفته دوم نیز هر فرد کار در واحد مورد علاقه خود را تجربه می‌کند. در پایان هفته دوم کارجویان پروژه خود را ارائه می‌دهند و براساس نتیجه این ارائه به آنها پیشنهاد همکاری داده می‌شود.

به گفته شهید ثالث این پیشنهاد در ابتدا آزمایشی و در قالب کارآموزی است و در صورت موفقیت به همکاری قراردادی تبدیل می‌شود.

مدیر پروژه آپتیموم توضیح داد: «آکادمی آپتیموم آپ از اواخر سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد و این اولین دوره آموزشی این آکادمی است.»

شناسایی افراد مؤثر و خلاق از دانشگاه‌ها هدف اصلی ایجاد این آکادمی است. علاقه به یادگیری نیز از دیگر اولویت‌های عضویت افراد در این آکادمی است. شهید ثالث در این خصوص توضیح می‌دهد:‌ «یکی از نکاتی که برای ما اهمیت دارد کارهایی است که افراد در حوزه علاقه‌مندی خود انجام داده‌اند.»

در حال حاضر توسعه نرم‌افزار، امنیت شبکه و زیرساخت، استراتژی سازمانی، مارکتینگ و فروش،‌ عملیات و واحد مالی ازجمله حوزه‌های کاری آپ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.