راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

GSS، همراه شما در نوآوری

سال‌هاست خیابان آرام «حسن سیف» شاهد تکاپوی شرکت GSS است، تا شعار «همگام با نوآوری» را عینیت ببخشند. در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شاهد حضور شرکت GSS به عنوان حامی الماس هستیم. تحریریه «عصر تراکنش» نیز به این شرکت رفت تا درباره GSS، محصولاتش و نحوه حضورش در سومین همایش بیشتر بدانیم، بنابراین نزد امیر دانشور سرپرست واحد آموزش رفتیم تا ما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کند.

gss-daneshvar-way2pay-92-10-09

.

GSS را بیشتر بشناسیم

شرکت GSS در سال 1368 تاسیس شد و هم اکنون پنج دفتر بین‌المللی در کانادا، قزاقستان، امارات، هنگ‌کنگ و ایران دارد. البته GSS در بروکسل نیز یک دفتر نمایندگی Evolis دارد. اولین حیطه کاری این شرکت که در ایران نیز با آن معروف شد، صنعت چاپ و دستگاه‌های صدور احراز هویت مثل کارت‌های ملی، گواهینامه و … است. همچنین GSS اولین بار دستگاه لمینت گرم را وارد ایران کرد. حدودا ده سال پیش این شرکت تمرکزش را بر روی دستگاه‌های بانکی گذاشت و مهمترین دستگاهی که این شرکت وارد سیستم بانکی کشور کرد، دستگاه صدور آنی کارت است که اولین بار در بانک پارسیان اجرا شد و بعد از آن 16 هزار شعبه در ایران به این دستگاه مجهز شدند.

.

نوآوری، هدف GSS است

امیر دانشور درباره اهداف شرکت GSS می‌گوید: همراه با شعاری که GSS دارد و آن همراه و همگام بودن با نوآوری سازمان‌ها و بانک‌ها است، سعی کردیم نوآوری در همه شئونات شرکت در جریان باشد. برای مثال حتی در معماری دفتر مرکزی و برخوردهای کارکنان با مشتریان سعی می‌شود از الگویی استفاده شود که در شرکت‌های پیشرو دنیا دیده می‌شود. این تفاوت را نه تنها در محصول بلکه در نگاهمان نیز سعی کرده‌ایم که داشته باشیم. ما هدفمان این است که تبدیل به شرکتی شویم، که نوآوری را به معنای واقعی کلمه و نه فقط از طریق محصولات نو و راه‌حل‌های نوین بانکی بلکه از طریق فکر جدید به شبکه بانکی تزریق می‌کند و به خاطر همین است که گام‌به‌گام محصولات مختلف و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را به سبد کالایی شرکت اضافه می‌کنیم.

gss-way2pay-92-10-09

.

GSS، مجری بخش ثبت‌نام هوشمند سومین همایش

دانشور درباره نحوه حضور GSS در همایش امسال می‌گوید: ما در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت علاوه بر اینکه حامی الماس هستیم، مجری بخش ثبت‌نام هوشمند به معنایی که در نمایشگاه‌های اروپایی دیده‌ایم، نیز هستیم. برای ثبت‌نام هوشمند، اپلیکیشنی نوشته شده و در آن تمامی شرکت‌کنندگان در چهار دسته طبقه‌بندی شده‌اند و هر کدام یک کارت مخصوص دارند. این کارت‌ها در چهار رنگ است و برای هر فردی براساس نام، محل فعالیت و … شخصی‌سازی شده که توسط یک ریدر خوانده می‌شود. در هر غرفه یک دستگاه کارت‌خوان گذاشته شده و با تماس کارت با آن تمامی اطلاعات فرد وارد دستگاه می‌شود. ما به این وسیله بعد از نمایشگاه می‌توانیم یک منبع اطلاعات برای هر کدام از غرفه‌ها داشته باشیم و آن اطلاعات را در اختیارشان قرار بدهیم. همچنین این کارت قابلیت شارژ کارت شهروندی دارد و از آن می‌توان برای پارکومتر، مترو و … نیز استفاده کرد. ایده ما برای تهیه این کارت، نمایشگاه کارت پاریس بود.

همچنین در غرفه GSS نیز تمام محصولات شرکت اعم از کیوسک، ATM و … عرضه می‌شود. مزیت رقابتی ما در این نمایشگاه، ثبت‌نام هوشمند است و ما برای این کار در کنار پژوهشکده پولی و بانکی قرار گرفته‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.