راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تضمین‌چی در دو عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

تضمین‌چی با شعار «تضمین‌چی؛ تضمین همه‌چی» سامانه امن معاملات آنلاین است. تضمین‌‌چی سامانه امن معاملات آنلاین است. در تضمین‌چی «تحویل کالا به خریدار» و «پرداخت وجه به فروشنده» تضمین می‌شود. ما با تیمی جوان و نخبه کار خود را در سال ۱۳۹۹ شروع کرده‌ایم که در حال گسترش است و در این راه علاقه‌مندیم تا از همراهی بهترین و خلاق‌ترین نیروها بهره‌مند شویم لذا تمام فرصت‌های لازم را برای پیشرفت در تضمین‌چی فراهم کرده‌ایم تا افراد نخبه بتوانند با خیال راحت فعالیت کنند تا به اهداف موردنظر این کسب‌وکار برسیم.

مزایای همکاری در شرکت

اشخاصی که در تضمین‌چی کارشان را آغاز می‌کنند در دوره آزمایشی نیز از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار می‌شوند. علاوه بر این استفاده از بیمه تکمیلی برای پرسنل یا ذی‌نفعان آنها (در صورت درخواست پرسنل) امکان‌پذیر است. ساعت کاری شرکت به‌صورت منظم از ۹ صبح تا ۱۷ است مگر شرایط ایجاب کند که ساعت کاری تغییر کند. برای پرسنلی که نیاز به حضور بیشتر در شرکت دارند، اضافه‌کاری در نظر گرفته خواهد شد. محیط شرکت دارای امکانات رفاهی مناسبی بوده و دو وعده غذایی صبحانه و ناهار همکاران، برعهده شرکت است.

تضمین‌چی در نظر دارد تا برای تکمیل کادر سرمایه انسانی خود افرادی با مشخصات زیر را استخدام کند:

کارشناس ارشد CRM و تحلیل فرایندها

شرایط احراز:

  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام‌وقت
  • فارغ‌التحصیلان صنایع یا آی‌تی در اولویت هستند
  • داشتن حداقل پنج سال تجربه کاری مرتبط
  • تجربه موفق در پروژه‌های  CRM
  • توانایی تدوین فرایندهای درون‌سازمانی
  • آشنایی با پارس لاجیک مزیت محسوب می‌شود.

وظایف و مسئولیت:

  • راهبری سیستم CRM
  • استخراج فرایندها و تدوین دستورالعمل‌های اجرایی
  • توانایی طراحی سیستم جامع ارتباط با مشتریان شرکت
  • تهیه گزارش‌های مدیریتی و تحلیل و ارائه آمار
  • تسلط بر نرم‌افزارهای CRM و Call Center
  • مهندسی مجدد فرایندهای مربوط به  CRM
  • بررسی وضعیت موجود، استخراج و مستندسازی کانال‌های ارتباط با مشتری
  • دانش و تجربه کافی در زمینه روش‌های مدل‌سازی نیازمندی‌‌ها

کارشناس ارشد تولید محتوا و سئو

شرایط احراز:

  • جنسیت: آقا، خانم
  • سن حداکثر ۳۰ سال
  • نوع همکاری: تمام‌وقت، کارآموزی
  • مسلط به  Webmaster tools
  • مسلط به اصول SEO   
  • آشنا با الگوریتم‌های گوگل
  • امکان حضور در شرکت پس از اتمام ساعت کاری و در روزهای تعطیل در صورت نیاز
  • در دسترس بودن ۲۴ ساعته و هفت روز هفته
  • آشنایی کامل با اصول و ابزارهای سئو
  • توانایی تحقیق و تفحص و تحلیل اطلاعات
  • تسلط به نگارش زبان فارسی
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • ارائه نمونه کار

وظایف و مسئولیت‌ها:

  • تهیه مطالب موردنظر بر اساس نیازهای مرتبط با کسب‌وکار
  • تحقیق و بررسی و یافتن مطالب به‌روز در زمینه‌های مرتبط با کسب‌وکار از منابع انگلیسی
  • بارگذاری مطالب در بلاگ
  • بررسی مداوم مطالب وب‌سایت و بلاگ و اصلاح آنها در صورت نیاز
  • انجام سایر موارد مرتبط با این شغل با صلاحدید مدیریت

شایان ذکر است که از متقاضیان آزمون گرفته خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را به آدرس jobs@tazminchi.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.