پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
امضای تفاهمنامه همکاری بین الوپیک، کافه ویونا و نیکان با هدف راهاندازی خدمات آنلاین ویونا
با امضای تفاهمنامه همکاری بین مجموعههای الوپیک، کافه ویونا و نیکان، خدمات سفارش آنلاین جهت تحویل در کافه (Take Away) و تحویل در محل (Delivery) برای اولین بار به صورت رسمی و مستقل راهاندازی میشود. همچنین باشگاه مشتریان ویونا (Loviuna) نیز همزمان با راهاندازی امکان سفارش آنلاین، اتفاقی نو برای مشتریان کافه ویونا خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت نماد ایده نیکان، در مراسمی که با حضور مهرشاد پزشک (همبنیانگذار الوپیک)، محمدرضا کریمی معاون توسعه کسبوکار الوپیک، مهدی خیامی بنیانگذار کافه ویونا و پوریا یغمایی همبنیانگذار و معاون توسعه کسبوکار، حمید اکبری همبنیانگذار و معاون توسعه محصول و مسعود رحیمی همبنیانگذار و مدیرعامل شرکت نیکان برگزار شد، مقرر شد خدمات آنلاین کافه ویونا با تکیه بر شبکه تحویل الوپیک در سطح شهر تهران، فعالیت خود را آغاز کند.
مهرشاد پزشک همبنیانگذار الوپیک درباره این همکاری گفت: «الوپیک با در اختیارداشتن زیرساختهای فنی و اجرایی لازم آمادگی دارد در آینده نزدیک با طراحی جعبههای اختصاصی برای حملونقل قهوه (و نوشیدنی)، شرایطی فراهم کند تا مشتریان تجربهای نو و متفاوت داشته باشند.»
خیامی نیز اشاره کرد: «مانع اصلی در مسیر توسعه کسبوکارها، عدم باور به نقش همکاری در سرنوشت آنهاست.»
همچنین کریمی اظهار داشت: «هم اکنون شرکتها و برندهای معتبر برای داشتن مزیت رقابتی در شرایط کنونی اقتصادی و ماندن در کارزار رقابت بهتر است بر فعالیتهای اساسی خود تمرکز کنند و مدیریت فعالیتهای لجستیکی و پشتیبانی خود را به شرکتهای متخصص و باتجربه واگذار کنند.»
اکبری تصریح کرد: «نیاز امروز کسبوکارها فراتر از خدمات باز (Open API) میباشد. شاید کسبوکارهای مبتنیبر فناوری اطلاعات از خدمات بانکداری باز بهرهمند شوند اما کسبوکارهای بزرگ، نیازمند بستهای مشخص از خدمات آماده (Plug & Play) هستند.»
یغمایی در نهایت تعامل و ارتباط بین شرکتهای پرداختیار با برندهای بزرگ و زنجیرهای را بسیار ثمربخش دانست و افزود: «با تقویت این مدل همکاریها (B2B)، خدمات با سرعت و چابکی بیشتر به مشتری نهایی ارائه خواهد شد و نیزشرکتهای فینتکی رشد اقتصادی سریعتری خواهند داشت.»