پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دریافت جایزه ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط بهپرداخت ملّت
شرکت بهپرداخت ملّت موفق شد تندیس برنزی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ دانشگاه تهران را در سومین دوره از این کنفرانس کسب کند.
به گزارش روابط عمومی بهپرداخت ملّت، در سومین کنفرانس ملی و نخستین جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ دانشگاه تهران که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس، علی اکبر فرهنگی رئیس کنفرانس، محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سخنرانی کردند.
مسعود کیماسی با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاههای اقتصادی برگزیده اهدا شد، از همسو بودن فعالیتهای بازاریابی بنگاه با استراتژیهای سازمان، ایجاد برنامههای ترفیعی ساختاریافته در نتیجه فعالیتهای ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامههای ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخصهای مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاههای شایسته دریافت این جایزه نام برد.
در این مراسم صنم متقی، مدیر روابط عمومی گروه بهسازان فردا نیز ضمن تشریح ضرورتهای تغییر هویت بصری این شرکت گفت: «یکی از دلایل اصلی این تغییر هویت یافتن، خلق فضای جدید و همچنین حفظ اصالت برند برای مخاطبان در جهت جلب توجه هر چه بیشتر آنهاست.»
او در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه بهپرداخت ملّت در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، خاورمیانه و همچنین عرصههای بینالمللی تأکید کرد: «اهداف بازآفرینی هویت بصری بهپرداخت بسیار متنوع است اما شاید بتوان به عنوان مهمترین آنها از توجه به مختصات رقابت در دنیای کسبوکار و ایجاد مزیتهای رقابتی نام برد.»
به گفته متقی توسعه و اجرای یکپارچه برنامههای فرهنگی با هدف الهامبخشی برند، توسعه استانداردهای دستورالعملهای حاکمیتی برند سازمانی با هدف تبیین چارچوبهای نظارتی و ممیزی، توسعه و اجرای یکپارچه برنامههای برندسازی با هدف ایجاد تصویر مطلوب از برند سازمانی به پرداخت ملت از دیگر اهداف بازآفرینی برند این شرکت بوده است.
گفتنی است شاخصهای ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ شامل مواردی همچون «پیش نیازهای اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامیگری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیشبرد و فروش» و «نیروی انسانی» است.