راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انتقال وجه کارت به کارت را تا سقف 50 میلیون تومان در روز افزایش داد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری مدرن، افزایش رفاه حال مشتریان و جلوگیری از کلاه‌برداری‌های احتمالی برخی سودجویان از اختلاف میان محدودیت تراکنش انتقال وجه بین بانکی (شتابی) و درون بانکی (غیر شتابی)، سقف انتقال وجه کارت به کارت را تا سقف پانصد میلیون ریال افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازها، درگاه‌های اینترنتی و کارت‌خوان شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در صورت اعلام تمایل مشتریان به سقف پانصد میلیون ریال افزایش یافت.

بر این اساس، سقف انتقال وجه غیر شتابی بانک‌ها و مؤسسات عضو مرکز شتاب برای هر فقره کارت مغناطیسی همانند تراکنش‌های انتقال وجه شتابی مبلغ سی میلیون ریال در روز تعیین می‌شود.

همچنین، انجام هرگونه عملیات انتقال وجه درون بانکی بیش از مبلغ سی میلیون ریال در روز و حداکثر تا سقف پانصد میلیون ریال منوط به درخواست دارنده کارت است و انتقال وجه مبالغ بیش از سی میلیون ریال صرفاً برای کارت‌هایی ممکن است که درخواست مشتری به بانک ارسال شده باشد.

مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در صورت تمایل به امکان انجام انتقال وجه کارت به کارت درون بانکی تا سقف پانصد میلیون ریال، می‌توانند عدد ۱ را تا تاریخ 20 آذر 96 به شماره ۳۰۰۰۸۵۲۸۰۰ پیامک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.