راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد ICT Springs امروز و فردا در لوکزامبورگ برگزار می‌شود

رویداد ICT Springs (آی‌سی‌تی اسپرینگز) پانزدهم و شانزدهم ماه می، یعنی بیست‌وپنجم و بیست‌وششم اردیبهشت، در لوکزامبورگ برگزار می‌شود. این رویداد یک کنفرانس فناوری جهانی است که با حضور افراد حرفه‌ای بین‌المللی تشکیل می‌شود.

آی‌سی‌تی اسپرینگز یک فرصت منحصربه‌فردی به شرکت‌کنندگان برای تقویت دانش دیجیتال، به‌دست آوردن فرصت‌های سریع ارزش‌گذاری در صنعت فین‌تک فراهم می‌کند با برپایی نمایشگاه و نمایش آخرین روندها و نوآوری‌های فناوری، تاثیر فناوری‌های فضایی بر کسب‌وکارهای زمینی را نشان می‌دهد.

باتوجه به اینکه آی‌سی‌تی اسپرینگز، اتفاق تاثیرگذاری در جامعه جهانی فناوری است، هدف از برگزاری آن، تشویق شبیه‌سازی و شبکه‌سازی بین تصمیم‌گیران کسب‌وکارها، مدیران نوآوری‌ها، استارت‌آپ‌ها، پژوهشگران و سرمایه‌گذاران در مقایس اروپایی است.

این رویداد همه‌ساله در شهر لوکزامبورگ برگزار می‌شود و امسال با حضور بیش از 5 هزار شرکت‌کننده از 72 کشور دنیا، بیش از 100 سخنران و بیش از 500 شرکت، قصد نمایش آخرین روندها و نوآوری‌های مربوطه و تاثیرش بر جامعه و دنیا را دارد.

برنامه‌های این رویداد در روزهای 15 و 16 می، در سه بخش فین‌تک، دیجیتال و فضا تشکیل خواهد شد.

در این دو روز و در بخش فین‌تک به موضوعاتی مانند «چگونه صنعت بانکداری با استفاده از فناوری و همکاری‌های استراتژیک توانسته کسب‌وکارها را تغییر دهد»، «نقش زنان در فین‌تک»، «سرویس‌های مالی پیشرفته»، «نمونه‌هایی از همکاری موفقیت‌آمیز بانک‌ها با کسب‌وکارهای فین‌تک»، «نوآوری در پرداخت»، «PSD2»، «هویت، رگ‌تک و GDPR» و غیره پرداخته می‌شود.

همچنین پیچ استارت‌آپ‌ها هم از دیگر برنامه‌هایی است که در روز اول رویداد، در هر سه بخش و در فواصل زمانی مشخص برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها این فرصت را دارند تا طی 3 دقیقه و 33 ثانیه شانس برنده شدن خودشان را امتحان کنند. به برنده این دوره هم جایزه 100 هزار یورویی اهدا می‌شود.

در رویداد امسال نزدیک به 80 استارت‌آپ شرکت کرده‌اند.

خاویر بتل، نخست وزیر لوکزامبورگ، پیر گرامنا، وزیر مالی لوکزامبورگ و مدیران ارشد شرکت‌هایی مانند دیلویت، اکسنچر، ارنست اند یانگ و غیره به‌عنوان سخنران در رویداد آی‌سی‌تی اسپرینگ حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.