راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک پارسیان نشان عالی مدیر سال 96 را دریافت کرد

در سومین اجلاس سراسری مدیران نمونه و موفق کشور، که در تاریخ 8 اردیبهشت 1397 و در محل مرکز همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، نشان‌عالی مدیر سال، به پاس خدمات ارزنده در نظام بانکداری و اقتصادی کشور، به دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در این گردهمایی که کریمی، معاون طرح و برنامه و وحید نیا، سرپرست روابط عمومی از بانک پارسیان و همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اعضای هیات مدیره انجمن مدیریت اجرایی کشور، روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، استادان دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد و کارشناسان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و همچنین علی دایی، چهره ماندگار ملی در عرصه ورزش و صنعت حضورداشتند؛ لوح و نشان عالی دکتر پرویزیان به عنوان مدیر موفق سال 96 را مریم وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان به نمایندگی دریافت کرد.

مهم‌ترین دستاوردهای این اجلاس، عضویت حقوقی بانک پارسیان و عضویت حقیقی مدیرعامل این بانک در انجمن مدیریت اجرایی ایران است.

سخنرانی مسئولان و مقامات عالی کشور در حوزه مدیریت اسلامی، ارائه آخرین روش‌های نوین مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی و آموزشی از دیگر برنامه‌های این اجلاس بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.