راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بانک صادرات در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

بانک صادرات ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸) حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با رویکرد ارائه برنامه‌های آتی، تشریح اهداف و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جدید ایجادشده در دوران پسابرجام در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸) شرکت خواهد کرد.

بانک صادرات ایران با ۶۶ سال سابقه در ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی، با بازگشایی مجدد نماد، از فرصت جدید برای بهره بردن از فضای ارتباطی نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه استفاده خواهد کرد. حضور شرکت‌ها، واحدها و کارشناسان بخش‌های مختلف این بانک در نمایشگاه مذکور، امکان بهره‌برداری از این فرصت و در عین حال پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و فعالان اقتصادی را به وجود خواهد آورد.

از جمله شرکت‌های زیر مجموعه بانک در این نمایشگاه می‌توان به «تأمین سرمایه سپهر»، «کارگزاری بانک صادرات»، «گروه مالی سپهر صادرات» و «مبنا کارت آریا» اشاره کرد که هر یک با در اختیار داشتن باجه‌ای اختصاصی در غرفه بانک صادرات ایران، خدمات خود را به مشتریان، فعالان اقتصادی، سهامداران و هموطنان ارائه خواهند کرد.

همچنین کارشناسان این بانک با توجه به پتانسیل‌های این نمایشگاه از حوزه‌های مختلف از جمله؛ حوزه مدیریت، بازاریابی، سرمایه‌گذاری، اعتبارات، خارجه، خدمات نوین بانکی، سهامداران و روابط عمومی حضور خواهند داشت و به سؤالات مراجعه‌کنندگان پاسخ خواهند داد.

غرفه بانک صادرات ایران از روز ۲۷ تا ۳۰ فروردین‌ماه سال جاری در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸) در سالن اصلی خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن ۱۱، پذیرای فعالان اقتصادی، مشتریان و هموطنان گرامی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.