راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علی سامانی دستیار جوان معاون توسعه مدیریت وزیر ارتباطات شد

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی علی سامانی را به سمت دستیار جوان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی سامانی را به سمت دستیار جوان خود منصوب کرد.

در حکمی که به همین مناسبت صادر شده، آمده است:

در راستای اجرای سیاست‌های دولت محترم تدبیر وامید و در زمینه استفاده بهینه از ظرفیت‌های منابع انسانی جوان و تأکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر زمینه‌سازی و ایجاد فرصت برای جوانان فرهیخته و متخصص و نظر به شایستگی، خدمات مفید و ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ سمت سازمانی به عنوان «دستیار جوان معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی» منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود ضمن برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با نیروهای جوان شاغل در حوزه معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی، حوزه ستادی وزارت و استان‌ها تعامل و هماهنگی مستمر با شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش و مساعی لازم را جهت ارائه راهکارهای خلاقانه و راهبردی در حوزه فعالیت و با پیگیری مجدانه و بهره‌گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات آنان، زمینه تقویت و ارتقای جوانان توانمند و افزایش کارایی و اثربخشی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده به عمل آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.