راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیملس فروردین‌ماه در دوبی برگزار می‌شود

ماهنامه عصر تراکنش / سیملس پارسال چنگی به دل نمی‌زد. شاید امسال هم خبری نباشد، ولی از تکاپویی که برگزارکنندگان این رویداد از سال قبل آغاز کرده‌اند، احتمالا امسال رویداد قوی‌تری نسبت به سال گذشته شاهد باشیم. این رویداد یکی از رویدادهای خارج از ایران است که کسب‌وکارهای فناوری ایران در زمینه‌های بانکداری و پرداخت سعی می‌کنند در بخش نمایشگاهی آن حضور داشته باشند. این رویداد پذیرای بسیاری از مدیران بانکداری و کسب‌وکارهای مختلف ایرانی است و بنابراین برای بسیاری از شرکت‌ها فرصت تعامل مستقیم با مدیران و تصمیم‌سازان کسب‌وکارهای مهم ایران فراهم می‌شود که بسیاری سعی می‌کنند این فرصت را از دست ندهند.

در ایران هم ولع زیادی برای برگزاری رویدادهایی در زمینه‌های مالی وجود دارد. دلیل آن‌ هم طبیعی است؛ فعلا در حوزه‌های مالی، پولی، بانکی، پرداختی و این اواخر فین‌تک پول وجود دارد، به همین دلیل شرکت‌های زیادی در این زمینه شکل گرفته است.

این شرکت‌ها هم به ‌جاهایی احتیاج دارند که به‌صورت پیوسته خودشان را نشان دهند و جلوی دید باشند. به همین علت رویدادها و رسانه‌های زیادی در زمینه فناوری‌های مالی وجود دارد. در دنیا در رویدادهایی مثل سبیت، جیتکس، کنگره موبایل، CES و نمایشگاه‌های دیگر فناوری، حتما بخش‌هایی از آن به فین‌تک و فناوری‌های مالی اختصاص دارد. علاوه بر این نمایشگاه‌های تخصصی هم وجود دارد. در چند سال گذشته رویداد تراستک (کارتس سابق) و سیملس (کارت و پرداخت خاورمیانه) بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته است، هرچند به نظر می‌رسد رویدادهایی مانند مانی 2020 احتمالا در آینده نزدیک جای این رویدادها را خواهند گرفت. نزدیک‌ترین رویداد به ما از نظر جغرافیایی رویداد سیملس است.

این رویداد نزدیک به ۲۰ سال است که در دوبی برگزار می‌شود و چند سالی می‌شود که شرکت‌هایی از ایران هم در آن حضور دارند. معمولا مهم‌ترین برندهای فناوری‌های پرداخت از آمریکا و اروپا هم در این رویداد شرکت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.