راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باهمتا به صد هزارمین تراکنش خود رسید

باهمتا در تاریخ 15 اسفند 96 صد هزارمین تراکنش خود را تجربه کرد و به همین مناسبت متن زیر در وبلاگ باهمتا منتشر شده است:

«اول فروردین ۹۴، بذری که کاشته بودیم شکفت و با ثبت اولین تراکنش، باهمتا سر از خاک درآورد؛ و امروز خوشحالیم که با گذر از مرز یک‌صد هزار تراکنش مالی، به نهالی تبدیل شده‌ایم که می‌شود به ادامهٔ حیاتش امیدوار بود. ناخواسته بود، اما تقارن زمانی تولدمان با اول بهار و تبدیل شدن به یک نهال قوی در ۱۵ اسفند ۹۶، روز درختکاری، برای ما به فالی نیک تبدیل شد!

صد هزارمین تراکنش باهمتا در ساعت ۵۰ دقیقهٔ بامداد روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ انجام شد. این تراکنش، مبلغ 5500 تومان است که یک دانشجوی سال اولی در اهواز به یک گروه دانشجویی دندانپزشکی پرداخته است. این مبلغ به منظور کمک درخرید کانکس برای زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام شده بود.

وقتی از موضوع این تراکنش مطلع شدیم، خوشحالی رسیدن به صد هزارمین تراکنش برای ما بیشتر شد و تصمیم گرفتیم به همین مناسبت، هزینه خرید یک دستگاه کانکس را به این گروه دانشجویی کمک کنیم تا ما نیز به همراه تمام کاربرانی که این صد هزار تراکنش را به وجود آورده‌اند، در این امر خیر سهیم شویم.

با صد هزار تراکنشی که در باهمتا انجام شد، مجموعاً بیش از ۴۲ میلیارد تومان پول توسط باهمتا انتقال داده شده است.

سال ۹۶ برای ما پر از اتفاق بود

  • در تیرماه فیلتر و بعد از دو هفته با پیگیری‌های نفس‌گیر رفع فیلتر شدیم.
  • در مهرماه بانک مرکزی قدم بزرگی برداشت و ضوابط پرداخت‌یاری را منتشر کرد تا به نوعی فعالیت باهمتا و دیگر فین‌تک‌های فعال در حوزه پرداخت را به رسمیت بشناسد.
  • در بهمن‌ماه با تمام سختی‌ها و موانعی که وجود داشت، موفق به جذب سرمایه خارجی از شرکت سوئدی «پامگرنت» شدیم که اتفاق بزرگی برای صنعت فناوری‌های مالی و پرداخت در کشور بود.
  • مهم‌ترین عاملی که در تمام این اتفاق‌ها به ما انگیزه می‌داد تا از موانع گذر کنیم، اعتماد شما کاربران عزیز به تیم ما و سرویس باهمتا بود.

سال ۹۶ گذشت و ما با انرژی بیشتری به استقبال سال ۹۷ می‌رویم. سال جدید را پیشاپیش تبریک می‌گوییم و امیدواریم سالی سرشار از تندرستی، شادی و توام با رشد اقتصادی برای ایران عزیزمان باشد.

پانویس: اطلاعات پرداخت‌کننده و دریافت‌کننده مرتبط با صد هزارمین تراکنش که در متن آمد، با اجازه خود آنها منتشر شد. ما متعهد به امانت‌داری از اطلاعات شما هستیم و به هیچ عنوان در حیطه‌ای به غیر از قانون و تعهداتمان پا نخواهیم گذاشت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.