راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محبوب‌ترین امکانات حسابداری شخصی پارمیس همراه از دیدگاه کاربران این اپلیکیشن

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، به تازگی 2 نظرسنجی در کانال تلگرام اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه منتشر شده است که نتایج جالب توجهی را در بر دارد.

این اپلیکیشن رایگان که در گروه اپلیکیشن‌های فین‌تک قرار می‌گیرد، با هدف رفع نیاز حسابداری شخصی و خانوادگی افراد طراحی شده است تا هر فردی با هر میزان دانش حسابداری، در صورتی که احساس کند نیازمند ابزاری دقیق برای حسابداری شخصی خود است و یا نیاز به ابزارهایی پیشرفته‌تر با امکاناتی همچون گزارش دهی و مدیریت چک‌ها و وام‌ها دارد؛ بتواند این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کرده و از امکانات این برنامه کاربردی استفاده کند.

در این نظرسنجی از کاربران پارمیس همراه خواسته شده بود که میزان اثربخشی و زمان استفاده از این اپلیکیشن را بیان کنند و سپس در نظرسنجی مرحله بعدی از کاربران خواسته شده بود که پرکاربردترین امکان پارمیس همراه که بیشتر از آن استفاده می‌کنند را انتخاب کنند.

طبق آخرین آمار بررسی شده 929 نفر از کاربران این اپلیکیشن در نظرسنجی اول شرکت کردند. سؤال مطرح شده در این نظرسنجی این بود که پارمیس همراه چه میزان در مدیریت هزینه و درآمد به کاربران کمک کرده است؟

  • 89% پاسخ دادند که زیاد، به این صورت که هر روز از این اپلیکیشن بارها و بارها استفاده می‌کنند.
  • 7% پاسخ دادند که متوسط، به این صورت که چند روز یک‌بار حساب‌هایشان را با پارمیس همراه چک می‌کنند.
  • 4% پاسخ دادند که کم، در هفته یا ماه 1 الی 2 بار از اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان‌دهنده این است که درصد بسیار زیادی از کاربران از عملکرد این برنامه رضایت کافی دارند و تقریباً یکی از اصلی‌ترین اپلیکیشن‌هایی که در تلفن همراهشان نصب شده و مدام با آن در تعامل هستند برنامه حسابداری شخصی پارمیس همراه است که این مسئله نشانه اثرگذاری مثبت در بهبود فرهنگ حسابداری شخصی میان افراد است. چرا که استفاده مداوم از این اپلیکیشن بیانگر اولاً راحتی رابط کاربری و ثانیاً ضرورت در استفاده از این اپلیکیشن است.

در نظرسنجی دوم که با هدف شناسایی پرکاربردترین امکان اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه مطرح شده بود سؤال این بود که کدام‌یک از امکانات پارمیس همراه کاربردی‌تر است و کاربران بیشترین استفاده را از آن دارند.

طبق آخرین آمار بررسی شده 899 نفر از کاربران در این نظرسنجی شرکت کردند و نتایج به دست آمده به شرح زیر بود:

  • 63% ثبت هزینه و درآمد
  • 15% پیابانک
  • 9% انواع گزارشات دوره‌ای
  • 5% وام و اقساط
  • 4% بودجه‌بندی
  • 3% مدیریت چک
  • 2% یادآور فعالیت‌ها

نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر کاربران حسابداری شخصی پارمیس همراه به صورت روزانه و مداوم از قابلیت ثبت هزینه و درآمدهایشان استفاده می‌کنند. به این شکل که از ابتدای روز اگر درآمدی کسب کرده باشند و یا هزینه‌هایی را پرداخت کنند در این برنامه ثبت می‌کنند. در واقع مهم‌ترین قسمت برای استفاده از دیگر امکانات برنامه نیز ثبت دقیق تراکنش‌های مالی در طول روز است تا داده‌های دقیق مالی شما در محلی امن، یعنی گوشی تلفن همراه شما ذخیره شود و به این ترتیب هر زمان که نیاز به این اطلاعات مالی داشتید بتوانید در هرکجا که هستید از طریق گوشی موبایلتان این اطلاعات را بررسی کنید.

امکان پیابانک در پارمیس همراه که 15% نتایج را در برداشته و پس از ثبت هزینه و درآمد در رتبه دوم اهمیت از دیدگاه کاربران قرار می‌گیرد، به این شکل عمل می‌کند که با دریافت پیامک بانکی اعم از تراکنش‌های پرداخت، دریافت، واریز، خرید اینترنتی، پرداخت قبوض و … روی گوشی کاربران، به صورت اتوماتیک این پیامک‌ها را شناسایی می‌کند و به برنامه پارمیس همراه منتقل می‌کند تا ضمن نگهداری یک آرشیو از پیامک‌های بانکی داخل برنامه، امکان ثبت سریع تراکنش بانکی را از طریق نمایش نوتیفیکیشن به کاربران فراهم می‌کند. در این صورت کاربران دغدغه‌ای برای فراموش کردن تراکنش‌های بانکی خود ندارند و همواره از این طریق حساب‌های بانکی با اطلاعات داخل برنامه همسان‌سازی می‌شوند.

رتبه سوم این نظرسنجی با 9% آرا مربوط به گزارشات دوره‌ای برنامه است. پارمیس همراه جزء معدود اپلیکیشن‌هایی است که گزارشات کاملی را به کاربران به صورت رایگان ارائه می‌کند. از جمله این گزارشات می‌توان به گزارش مانده‌حساب‌ها، گزارش صورت حساب، گزارش اعضای منزل، گزارش از پروژه و رویدادها، گزارش ترازنامه و … اشاره کرد که برای تحلیل اطلاعات و بررسی عملکرد مالی بسیار کاربردی است.

در رتبه‌های بعدی به ترتیب وام و اقساط، بودجه‌بندی، مدیریت چک و یادآور فعالیت‌ها از جمله کاربردی‌ترین امکانات اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه از دیدگاه کاربران است.

به گفته روابط عمومی این شرکت، تیم پارمیس از اینکه توانسته با ارائه این اپلیکیشن به کاربران سراسر دنیا قدمی مثبت در جهت بهبود فرهنگ حسابداری شخصی بردارد و تاکنون توانسته با بهره‌مندی از نظرات مثبت و انتقادات کاربران، امکانات کاربردی فراوانی را به این اپلیکیشن اضافه کند بسیار خرسند است.

تیم تولید پارمیس همراه در نظر دارد که در آینده نزدیک امکانات جدیدی در حوزه فناوری‌های ابری به این برنامه اضافه کند و همچنین در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر در نظر دارد تا با همکاری بانک‌ها، امکانات و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان بانک‌ها و کاربران محترم این اپلیکیشن ارائه نماید تا ضمن حسابداری و رسیدگی به حساب و کتاب شخصی، انجام عملیات بانکی نیز در اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه میسر شود.

در صورت تمایل به دانلود این اپلیکیشن رایگان به سایت پارمیس به نشانی ParmisIT.com مراجعه نمایید و یا از طریق مارکت‌های اندرویدی و iOS اقدام به دانلود و نصب این اپلیکیشن رایگان نمایید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات این برنامه می‌توانند به کانال تلگرام این اپلیکیشن به نشانی ParmisMobile@ بزننند و از جدیدترین اخبار این اپلیکیشن با خبر شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.