راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارتباط فردا جایزه سال تحول دیجیتالی را دریافت کرد

مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی هم‌زمان با اجلاس مدیران دیجیتال کشور در تاریخ 10 بهمن‌ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم و با حضور نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ناصر حکیمی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی و مسئولان شرکت‌های فعال در این حوزه، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا جایزه سال تحول دیجیتالی ایران را کسب کرد.

کمیته علمی و هیات داوران این جایزه پس از ارزیابی‌های و بررسی وضعیت 21 سازمان و شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات پرداخته و پس از بررسی 78 شاخص و ۱۵ مؤلفه در سه محور «زبدگی دیجیتالی»، «نوآوری دیجیتالی» و «رهبری دیجیتالی» جوایز این محورها را به شرکت‌های برگزیده اهدا کردند. شرکت ارتباط فردا که در سال گذشته و اولین دوره این جایزه ملی در هر سه محور موفق به کسب جایزه شده بود، امسال نیز موفق به کسب تندیس سیمین «زبدگی دیجیتالی»، تندیس سیمین «رهبری دیجیتالی» و تندیس برنزین «نوآوری دیجیتالی» شد. تندیس نوآوری دیجیتالی به خاطر ارزیابی انجام شده بر روی پلتفرم نوآوری باز فیتوتک به این شرکت تعلق گرفت.

به گفته مهدی شامی زنجانی دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال، از اهداف این جایزه می‌توان به افزایش آگاهی و بینش در بدنه مدیریتی سازمان‌های کشور در خصوص اهمیت و جایگاه تحول دیجیتالی، بهبود و ارتقای فرهنگ ارزش‌آفرینی دیجیتالی در فضای کسب‌وکار کشور، تشویق سازمان‌ها به انجام فرایند خودارزیابی و شناسایی نقاط ضعف و فرصت‌های بهبود خود در زمینه تحول دیجیتالی، ارزیابی وضعیت تحول دیجیتالی شرکت‌کنندگان در جایزه توسط داوران خبره و ارائه گزارش بازخورد به سازمان‌ها در راستای بهبود وضعیت تحول دیجیتالی آنها و شناسایی و معرفی سازمان‌های پیشرو کشور در حوزه تحول دیجیتالی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.