تعداد خودپردازهای صادرات به 4200 دستگاه رسید

تعداد خودپردازهای صادرات به 4200 دستگاه رسید

بانك صادرات ايران تا خرداد ماه ١٣٩٣، مجموعاً ٤ هزار و ٢٠٠ دستگاه خودپرداز در سطح شعب سراسر کشور نصب و راه‌اندازي نموده است.

اين گزارش حاکي است خودپردازهای صادرات در مقایسه با اردیبهشت ١٣٩١ بالغ بر ٤٢٠ فقره افزایش یافته است و هم‌اکنون افزون برپرداخت وجه، قابليت دريافت مکانيزه قبوض، عمليات رمز، انتقال وجه، اعلام موجودي، ارايه صورت‌حساب، خريد شارژ سيم‌کارت‌هاي اعتباري، پرداخت اقساط کارت اعتباري و کمک به موسسات خيريه را نيز دارند.

همچنین بیش از ٧٠ میلیون تراکنش طی اردیبهشت ماه ١٣٩٣ روی خودپردازهای این بانک به ثبت رسیده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ٣ درصد رشد داشته است.

منبع: بانک صادرات

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/8rej کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی