معاونت آموزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برای اولین بار کارگاه آموزشی حقوق نظامهای پرداخت و بانکداری الکترونیک را برگزار میکند. محمدحسین دری، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران مدرس این دوره است که 24 دیماه سال جاری برگزار میشود.
به گفته محمدحسین دری قوانین شاپرک، بانک مرکزی، مقررات شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، مباحث حقوقی کسبوکارهای پرداختیاری (فینتکی)، بررسی نظریات مبتنی بر خطر و تقصیر در نظام بانکی و پرداخت در این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین علاوه بر کارشناسان دادگستری و مشاوران حقوقی، علاقهمندان هم میتوانند در این دوره شرکت کنند.

دری درباره دلایل برگزاری این دوره گفت: «با توجه به خلا حوزه حقوقی و در راستای گفتمانسازی و آموزش به جامعه حقوقی و فعالان این حوزه، برگزاری چنین کارگاهی مورد توجه قرار گرفته است.»