پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
خبرگزاری مهر- براساس اظهارات مدیرکل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کاربران سرویسهای ارتباطی با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www. cra. ir میتوانند از اپراتورهای ارائهدهنده خدمات شکایت کنند.
همچنین میتوانند با منطقه و یا حوزه این سازمان تماس گرفته و یا شکایت خود را به صورت مکتوب فکس کنند. علیرضا اصغریان، در مورد مکانیزم دریافت و درخواست شکایت مردم از اپراتورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار کرد: شکایت حتی یک کاربر سرویسهای فناوری اطلاعات میتواند پروانه اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات را با مشکل تعلیق یا اخطار مواجه کند. مدیرکل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات پیشنهاد کرد که ابتدا شکایت خود از سرویس موردنظر را به اپراتورهای مربوطه ارائه کنند و درصورت عدم پاسخگویی مناسب مراتب را با رگولاتوری در میان بگذارند. اصغریان تصریح کرد: ۹۰ درصد اعتراضات مشتریان از سرویسهای فناوری اطلاعات زمانی که به اپراتور مراجعه میکنند حل میشود و تنها ۱۰ درصد این شکایات نیاز به پیگیری رگولاتوری دارد. اصغریان در مورد بیشترین شکایات از سرویسهای فناوری اطلاعات نیز تاکید کرد که فراوانی و تجمع شکایت از سرویس خاصی وجود ندارد و تنها در برخی موارد این شکایات به نبود قیمت مناسب و مسترد کردن مبالغ پرداخت شده مربوط میشود.