راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرتکرارترین منشن سرویس مالی ۲۰۱۷ بیت‌کوین بوده است

به گزارش عصر بانک، طبق گزارشی منتشر شده، آمریکن اکسپرس محبوب‌ترین سرویس مالی در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ شناخته شد و به دنبال آن پی‌پال، Vanguard و بیت‌کوین قرار دارند.

سایت NetBase، تعداد ۵۵ برند را در صنعت‌های بانکداری، کارت‌های اعتباری، بانکداری سرمایه‌گذاری، خدمات پرداخت، بیمه، وام‌دهندگان آنلاین و رمز پایه بررسی کرد.

برای فهمیدن اینکه کدام برند حداقل در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه مشتریان است، این شرکت حجم پست‌ها، منشن‌ها، ابراز علاقه به برند و کامنت‌های تمجید از برند را مورد بررسی قرار داد.

این پرسشنامه از طرف این شرکت تحلیلی هفته پیش منتشر شد و مشخص شد که بیت‌کوین در ۴۰ درصد از کل مباحث ارسالی از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی یادآوری شده بود.

شاید محبوب‌ترین نه، ولی برندی که بیشترین اسم از آن برده شده، بیت‌کوین بود. بیت‌کوین با ۴۶.۷ میلیون منشن در پلتفرم‌های متعدد شبکه‌های اجتماعی در جایگاه بالایی قرار دارد.

طبق این گزارش، کلمه‌ای که با این واژه بیشتر همراه شده بود کلمه «ریسک» بود، که با توجه به نوسان شدید آن و افزایش قیمت ناگهانی از ۱۰ هزار دلار به نزدیک به ۱۷ هزار دلار و سپس نزول مجدد آن به ۱۰ هزار دلار منطقی به نظر می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.