راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با برخی از استارت‌آپ‌هایی که از فضای کار اشتراکی فینووا گذر کرده‌اند، آشنا شوید

ماهنامه عصر تراکنش / فینووا اگرچه هنوز شتاب‌دهنده‌ای در خود ندارد که دوره برگزار کند، اما استارت‌آپ‌های زیادی در فضای کار اشتراکی این سازمان، زیر نظر کارشناسان ارتباط فردا رفت‌وآمد کرده‌، بیرون آمده‌ و حالا مستقل شده‌اند. این استارت‌آپ‌ها نام‌های آشنایی دارند و شاید با بنیان‌گذاران آن‌ها آشنا باشید و از آن‌ها استفاده هم کرده باشید. در ادامه‌ی این مطلب نگاهی خواهیم داشت به برخی از استارت‌آپ‌های فینووا.

برای اطلاع بیشتر از فعالیت‌های فینووا، این مطلب را بخوانید: چطور فینووا می‌تواند همه نیازهای یک استارت‌آپ را برطرف کند؟ / شتاب‌دهنده، سرمایه‌گذار و فضای کار اشتراکی در یک مرکز

 

تپ‌سی

تپسی (TAP30) سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج و اصفهان و شیراز و تبریز و مشهد خدمات خود را ارائه می‌دهد. تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. شما به راحتی، با چند کلیک می‌توانید درخواست خودرو دهید و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان تجربه کنید.

جاب‌اینجا

کاربران با استفاده از سایت جاب‌اینجا می‌توانند با معتبرترین شرکت‌های کشور آشنا شوند و محل کار آینده خود را هوشمندانه انتخاب کنند. این سایت محلی برای کشف فرصت‌های شغلی است و کاربران با جستجو در آگهی‌های استخدام، شغلی انتخاب می‌کنند که با شرایط ایده‌آل آن‌ها همخوانی دارد. جاب‌اینجا همچنین با کمک ایمیل‌های اطلاع‌رسانی، شرایطی فراهم می‌کند که کاربران بتوانند فرصت‌های شغلی مناسب خود را از طریق ایمیل دریافت کنند.

ایوند

ایوند، سامانه فروش بلیت و ثبت‌نام آنلاین رویداد، سمینار، همایش و دوره‌های آموزشی است. وب‌سایت ایوند، اولین پایگاه اطلاع‌رسانی از رویدادها، همایش‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و کنفرانس‌های کشور است. هدف ایوند فراهم آوردن امکان دسترسی بیش‌تر و ثبت‌نام آسان‌تر در رویدادهاست. برگزارکنندگان همایش و رویداد به راحتی می‌توانند رویداد خود را در ایوند ثبت کنند و تمام فعالیت‌های ثبت‌نام همایش را به ایوند بسپارند. در حال حاضر دوره‌های کارآفرینی، دوره‌های کسب‌وکار، دوره‌های مدیریتی، دوره‌های IT و تکنولوژی، دوره‌های مهندسی، رویدادهای علمی، رویدادهای گردشگری و رویدادهای فرهنگی هنری در وب‌سایت ایوند معرفی شده‌اند.

نظربازار

نظربازار، بستر آنلاین تحقیقات بازار است. این سایت امکان انجام تحقیقات مصرف‌کننده سریع و آسان را برای کسب‌وکارها را فراهم می‌کند. در یک سوی این پلتفرم، کسب‌وکارها قرار دارند که سؤالات خود را از طریق داشبورد اختصاصی آنلاین ثبت می‌کنند و در قبال هر پاسخ دریافتی، هزینه پرداخت می‌کنند. در سوی دیگر، کاربران اپلیکیشن موبایل (یا همان پاسخ‌دهندگان) قرار دارند که با پاسخ به هر سؤال، از سیستم پاداش دریافت می‌کنند. نظربازار تحقیقات بازار، سریع، ساده، مطمئن و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

باهمتا

باهمتا درگاه پرداخت شخصی برای افراد فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست شماره کارت یا شماره حساب خود را به دیگران بدهید. توسط باهمتا می‌توانید حساب‌های بانکی خود را به شماره موبایل متصل کنید و در بالاترین سطح امنیتی به شماره موبایل دیگران پول پرداخت یا از آن‌ها پول دریافت کنید. «درگاه پرداخت شخصی» یک لینک اختصاصی است که شما می‌توانید به جای اینکه شماره کارت یا شماره حساب خود را به دیگران بدهید، این لینک را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا به راحتی پرداخت آنلاین داشته باشند. اگر شماره تلفن افراد پرداخت‌کننده را ندارید یا ترجیح می‌دهید که پرداخت‌کننده‌ها خود شماره موبایلشان را برای پرداخت وارد کنند، درگاه پرداخت شخصی راهکاری برای این نیاز شما است.

پی‌پینگ

پی‌پینگ سرویس پرداختی است برای کسب‌وکارهای خرد که نیاز به سیستم آنلاین و ساده برای دریافت پول از مشتریان از طریق درگاه‌های اینترنتی دارند. در حالت معمول شما باید شماره کارت خود را برای مشتریان بفرستید تا برای شما پرداخت کنید. بیش از ۹۷% مردم هنوز از دستگاه‌های کارت‌خوان استفاده می‌کنند. در پی‌پینگ هر شخص صفحه اختصاصی به شکل PayPing.ir/USERNAME دارد که پرداخت‌کننده بدون نیاز به ثبت‌نام در پی‌پینگ می‌تواند این صفحه را روی هر دستگاهی باز کرده و از طریق پرداخت روی درگاه شاپرک پول انتقال دهد.

دراپز

دراپز برنامه‌ای است که هر روز به حساب بانکی متصل شده شما سر می‌زند، رفتار مالی شما را تحلیل می‌کند و براساس یک الگوریتم فرا ابتکاری، تعیین می‌کند چه مبالغی را در چه زمان‌هایی می‌تواند برای شما به‌صورت خرد خرد و پویا پس‌انداز کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.