راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد بیگدلی: سرمایه انسانی بزرگ‌ترین داشته بانک ملت است

محمد بیگدلی مدیرعامل جدید بانک ملت که کمتر از یک ماه است سکان مدیریت بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور را عهده‌دار شده است، صبح امروز، به‌صورت سرزده از شعبه سرافراز این بانک بازدید و با همکاران شعبه و مشتریان حاضر به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان روال خدمت‌رسانی به همشهریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این دیدار بیگدلی سرمایه انسانی و همکاران شعب را به‌عنوان خدمت رسان نهایی به مشتریان، بزرگ‌ترین سرمایه بانک دانسته و آمادگی همیشگی مدیریت ارشد بانک را برای شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران در هرزمانی برای رسیدن به اهداف بانک اعلام کرد و بر لزوم خدمت‌رسانی توام با احترام و به‌منظور رفع نیاز حداکثری مشتریان در شعب بانک ملت تاکید کرد.

همکاران بانک نیز حضور بیگدلی را در سمت مدیرعاملی که برآمده از متن همکاران بوده و با فضای کاری در صف نیز کاملاً آشناست بسیار امیدوارکننده دانستند. مدیرعامل بانک ملت در پایان به همکاران خود متعهد شد که فضای دیدارهای سرزده و بدون هیچ تشریفاتی و گفتگو با همکاران و مشتریان مستمر باشد.

2 دیدگاه
  1. مرندی می‌گوید

    سلام، شهدای بانک ملت در صورتی که در حین انجام وظیفه اصلیشان و با درک خطر جانی، جان دادند شهید آن سازمان و بانک هستند، کسانی که انجام وظیفه را ترک نکرده و بخاطر مردم و سازمانشان جان خود را فدا کردند. عبادت بجز خدمت خلق نیست. سرمایه جاویدان بانک در هر نظام و هر تفکر و آیینی، همان اسطوره های بی بدیل خدمت هستند که نامشان با هیچ رنگ و پاک کنی قابل فراموشی نیست، کسانی که هر سازمانی آرزو دارد آنها را سرمشق خود قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.