راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با 6 کارگزار برتر آنلاین بیت‌کوین در دنیا آشنا شوید

این روزها که همچنان می‌شود گفت جزو روزهای بی‌قانونی بیت‌کوین محسوب می‌شود، بهترین راه این است که شما بتوانید برای تجارت بیت‌کوین یک کارگزار قانونی پیدا کنید و خریدوفروشتان را از آن طریق انجام دهید. به دلیل ویژگی‌هایی که بیت‌کوین دارد، وقتی پای تجارت بیت‌کوین وسط می‌آید اعتماد و اطمینان کارگزاری‌های بیت‌کوین آنلاین از اولویت بالایی برخوردار است.

در ادامه می‌خواهیم 6 کارگزاری آنلاین برتر بیت‌کوین در دنیا را معرفی کنیم و همینطور نحوه انتخاب مناسب‌ترین کارگزاری را به شما توضیح دهیم.

.

گلدمانی (Goldmoney)

گلدمانی ساده‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری آنلاین روی شمش طلا و نقره است. قابل اعتمادترین برند در دنیا در حوزه طلا است. این شرکت یک راه منحصربه‌فرد برای خریدوفروش بیت‌کوین ارائه می‌دهد که امنیت و انعطاف‌پذیری بسیار زیادی را برای ذخیره ارز و هزینه آن فراهم می‌کند.

.

بیت‌فینکس (Bitfinex)

بیت‌فینکس یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های عامل تجارت بیت‌کوین است و امکان تجارت بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده را با پایین‌ترین کارمزد ارائه می‌دهد.

.

هیت بیت‌کوین (HitBTC)

هیت بیت‌کوین یک صرافی ارز رمزنگاری‌شده بسیار محبوبی است و با ویژگی‌هایی که دارد از دیگر رقبایش متمایز می‌شود. این ویژگی‌ها همراه با API که دارد این صرافی را به گزینه مناسبی برای تمام تاجران تبدیل می‌کند.

.

کوین‌ماما (Coinmama)

کوین‌ماما یکی از محبوب‌ترین بازارهای بیت‌کوین در دنیا است که خدمات بسیار با کیفیتی به شما ارائه می‌دهد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در امنیت و سرعت و بدون اینکه حریم خصوصی خودتان را به خطر بیندازید، بیت‌کوین خریداری کنید.

.

CEX.IO

شما می‌توانید در اینجا بیت‌کوین خودتان را با استفاده از دلار، یورو، روبل و یا پوند خریدوفروش کنید.

.

ترید360 (Trade360)

در ترید360 هم شما می‌توانید ارزهای بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین را خریداری کنید. این شرکت با استفاده از خرد جمعی و فناوری تجارت جمعی فعالیت می‌کند.

.

چطور بهترین کارگزاری را انتخاب کنیم

از آنجایی که رقابت در بازار صرافی بیت‌کوین بسیار زیاد است و کسب‌وکارهای زیادی هم در این حوزه فعالیت می‌کنند، به همین دلیل شاید برای مبتدیان این حوزه کمی سخت باشد تا بهترین‌ها را انتخاب کنند. در ادامه می‌خواهیم مواردی را که ممکن است به شما در تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین کارگزاری آنلاین کمک کند معرفی کنیم.

.

قانون‌گذاری

از یک صرافی یا کارگزاری بیت‌کوین قانونی استفاده کنید. ساختار نظارتی قوانین و خدمات را توسعه می‌دهد و این کار از یکپارچگی بازار و همچنین معامله‌کنندگان و سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند. مانند بخش قانون‌گذار مالی (FCA) در انگلستان اشاره کرد.

.

سرویس مشتری

خریدوفروش بیت‌کوین 24 ساعت شبانه‌روز و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و به همین دلیل هم پشتیبانی مشتری باید همیشه و در هر لحظه انجام شود. میران و توانایی پاسخ‌گویی می‌تواند از عواملی باشد که در تصمیمات شما برای انتخاب کارگزار موثر باشد.

.

انواع حساب‌ها

کارگزار آنلاین مناسب برای تجارت بیت‌کوین باید قادر به ارائه گزینه‌های متعدد حساب باشد. شاید حتی برخی کارگزاری‌ها حساب‌های جداگانه‌ای برای افراد مبتدی داشته باشند. به‌دنبال کارگزار آنلاین بیت‌کوینی باشید که امکان سپرده و برداشت آسان و راحتی را برای شما فراهم آورد.

.

دارایی‌های قابل تجارت

خیلی‌ها ممکن است هنگامی که می‌خواهند کارگزاری را برای خودشان انتخاب کنند، فقط روی موضوع بیت‌کوین تمرکز داشته باشند. اما باید خاطرتان باشد که انواع دیگری از سرمایه‌گذاری‌های جایگزینی هم وجود دارد که قابل ارائه است مانند سهام، اوراق قرضه، صندوق قابل معامله در بورس، سی‌اف‌دی‌ها و غیره.

.

کارمزد

خریدوفروش بیت‌کوین هزینه‌بر است. برخلاف سهام و اوراق قرضه، کارگزاران بیت‌کوین معمولا درصدی کارمزد دریافت می‌کنند. شاید همین موضوع باعث شود تا شما به دنبال کارگزاری باشید که به جای مدل درصدی، یک هزینه ثابتی را برای این کار درنظر گرفته باشد.

.

نقدینگی

از آنجا که بازار بیت‌کوین، بازاری است که در آن افراد هم به دنبال خرید و هم به دنبال فروش آن هستند، بنابراین این موضوع که نقدینگی یک صرافی چقدر می‌تواند باشد، اهمیت بسیاری دارد. نقدینگی درواقع همان توانایی فروش اما بدون تحت تأثیر قرار دادن قیمت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.