راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت در قبال زلزله کرمانشاه چه کرده‌اند؟

اکثر بانک‌های ایرانی و بعضی از شرکت‌های پرداخت بعد از زلزله کرمانشاه با مردم حادثه‌دیده ابراز هم‌دردی کرده‌اند. مدیرعامل‌های بانک‌های کشور پیام تسلیت دادند و همچنین با اعلام شماره حساب‌هایی مردم را به کمک به مردم غرب کشور دعوت کرده‌اند؛ در این نوشته به شکلی مختصر به فعالیت‌های بانک‌ها، شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت و استارت‌آپ‌های فین‌تکی در این حوزه اشاره کرده‌ایم.

 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

امکان واریز وجه نقد به حساب سازمان هلال احمر، جهت یاری‌رساندن به زلزله‌زدگان غرب کشور از طریق شماره‌گیری کد #۲*۷۲۴* فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و با هدف تسهیل در امر یاری‌سانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، با همکاری سازمان هلال احمر، از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه امکان دریافت کمک‌های مردمی را بر روی سامانه #۷۲۴* فراهم کرده است.

 

شرکت توسن تکنو

شرکت توسن‌تکنو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و نیز اعلام همدردی و کمک به هم‌وطنان عزیزمان در این استان، مبلغی معادل با جمع سه روز حقوق پایه پرسنل خود را به زلزله‌زدگان و آسیب‌دیدگان این حادثه تخصیص می‌دهد. این مبلغ صرف خرید کالا، مواد غذایی و اقلام ضروری خواهد شد.

همچنین همکاران توسن‌تکنو هم‌راستا با این اقدام شرکت، به‌صورت داوطلبانه مبلغی معادل یک یا چند روز حقوق پایه خود را برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اختصاص خواهند داد.

 

شرکت آسان پرداخت

آسان پرداخت ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان زلزله غرب کشور و بهبود شرایط در مناطق زلزله زده، در راستای مسئولیت اجتماعی خود مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (یکصد میلیون تومان) کمک نقدی به حساب سازمان هلال‌احمر جهت تأمین مایحتاج ضروری زلزله زدگان واریز کرد.

همچنین امکان واریز وجه نقد در بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ یا از طریق شماره‌گیری #۵۱۵۱*۷۳۳* جهت یاری رساندن به زلزله‌زدگان غرب کشور فراهم شده است.

 

شرکت کارت اعتباری ایران کیش

کارکنان شرکت کارت اعتباری ایران کیش بنابر وظیفه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، بخشی از حقوق خود را برای کمک به عزیزان مصیبت‌دیده اختصاص دادند. یک روز از حقوق کارکنان، دو روز از حقوق روسا و پنج روز از حقوق مدیران و معاونین شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به هم‌وطنان داغ‌دیده اختصاص یافت.

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در روزهای ابتدایی این حادثه، شخصا در منطقه حضور پیدا کرد و با همکاری کارکنان دفتر کرمانشاه این شرکت نیازسنجی دقیقی انجام شد و بعد از آن با کمک تمامی کارکنان شرکت کارت اعتباری ایران کیش، این نیازها در پک‌های مناسب هر خانواده آماده شد و توسط این شرکت به منطقه اعزام شد و با توسط کارکنان ایران کیش مستقیما و بدون واسطه در منطقه به دست نیازمندهای واقعی رسید. در مجموع هشت کانتینر با وزن 40 تن لوازم مورد نیاز و لوازم ضروری برای زلزله زدگان کرمانشاه اهدایی کارکنان ایران کیش عازم این استان شد. آب، غذای آماده، پتو، لباس گرم، لوازم بهداشتی، پوشک، غذای کودک، شیر خشک، انواع شکلات٬ تنقلات و چند کالای دیگر محصولات ارسالی این شرکت بود.

 

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، در این رابطه آمده است، با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۷۱ تاپ را نصب کنید. با مراجعه به منوی نیکوکاری و انتخاب یکی از مؤسسات خیریه احسان کرمانشاه یا جمعیت هلال‌احمر، کمک‌های نقدی خود را برای هم‌وطنان زلزله دیده به‌صورت آنی واریز نمایید.

 

شرکت پرداخت الکترونیک سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، از طریق اپلیکیشن ایوا فرصتی را برای ایستادن در کنار هم‌وطنان کرمانشاهی فراهم کرده است تا مشارکت‌کنندگان، کمک‌های خود را از طریق هلال‌احمر به دست زلزله‌زدگان برسانند.

همچنین این شرکت به نیابت از پذیرندگان مبلغ 300 میلیون ریال معادل جوایز هفتگی خود را به آسیب‌دیدگان این واقعه اهدا کرد. پرداخت الکترونیک سداد هر هفته برنامه قرعه‌کشی دارد که به قید قرعه سه جایزه 100 میلیون ریالی به سه پذیرنده منتخب اهدا می‌کند.

کمک‌های اهدایی این شرکت و پرسنل آن نیز در 5 محموله که شامل اقلام اساسی و موردنیاز در مناطق آسیب دیده بود جهت تامین نیازهای معیشتی و نیازهای درمانی هموطنان آسیب دیده کرمانشاه ارسال شد.

 

شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس)

چند تن از مدیران شرکت پارس به‌منظور کمک‌رسانی و بازدید از نمایندگی شرکت پارس و حوزه‌های شعب بانک ملی ایران به استان کرمانشاه اعزام شدند.

با توجه به وقوع زلزله در منطقه، خساراتی به برخی از ساختمان‌های شعب بانک ملی، تجهیزات بانکی و شبکه پشتیبان بانک وارد شده بود که در مدتی کوتاه کارکنان این شرکت توانستند شبکه پشتیبان و بستر ارتباطی خودپردازها را مجدداً راه‌اندازی کنند.

بر اساس دستور مدیرعامل شرکت پارس مهندس سید ناصر طاهری، تمامی شعب بانک ملی در شهرستان‌های قصر شیرین، گیلان غرب، پاوه، ثلاث باباجانی و سر پل ذهاب توسط نیروهای پشتیبانی رفع مشکل و تست شد و با همکاری و همراهی همکاران بانک ملی، آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

 

شرکت توسن

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) نیز معادل قسمتی از حقوق کارکنان این شرکت را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کرد و در همان روزهای اول در قالب نیازهای اولیه برای مردم منطقه زلزله زده ارسال شد.

 

مهربانه

موسسه نیکوکاری مهربانه، به‌منظور حمایت از زلزله‌زدگان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، 1,000,000,000 ریال را در نظر گرفته است. این پروژه تاکنون 55 درصد پیشرفت داشته است و تا 29 آبان ماه، امکان مشارکت آنلاین برای آن وجود دارد.

 

مانیار

مانیار جهت همدردی با هموطنان زلزله زده غرب کشور، جهت تهیه اجناس، مانند لباس، پتو، آب، غذای کنسروی، دارو و لوازم بهداشتی اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی می‌کند. مشارکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از لینک مانیار، کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

 

دونیت

استارت‌آپ دونیت در بیان این مساله آورده است: نیاز به توضیحی نیست؛ هم‌وطنانمان در غرب کشور نیاز به کمک ما دارند. مبالغ این پروژه به‌صورت کامل برای تهیه مایحتاج ضروری زلزله‌زدگان و از طریق سازمان‌های خیریه رسمی هزینه خواهد شد.

 

فاندیونو

سامانه فاندینو با حمایت موسسه «طلوع بی‌نشان‌ها» اقدام به تهیه مایحتاج اولیه‌ای چون آب، مواد غذایی، دارو، لوازم بهداشتی، پتو، لباس گرم و لوازم گرمایشی کرده است.

 

فاندوران

پویش مردمی «التیامی برای کرمانشاه» به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم زلزله‌زده غرب کشور، فعالیتش را در پلتفرم سرمایه‌پذیری جمعی فاندوران آغاز کرد.

پویش التیامی برای کرمانشاه، امکان دریافت کمک‌های مردمی را علاوه بر سایت فاندوران، بر روی سامانه #720* فراهم کرده است. نیکوکاران از طریق شماره‌گیری #20*720* می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از زلزله‌زدگان واریز کنند.

این پویش با کمک خیریه «التیام»، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران به اجرا درآمده تا با توجه به شرایط ناگوار مردم حادثه‌دیده کشورمان در غرب ایران و زمان محدود برای کمک رسانی فوری به زلزله زدگان، دست کم بخش کوچکی از اقلام ضروری و مورد نیاز مردم آسیب دیده را تأمین و به منطقه ارسال کند.

 

بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اعلام تشکیل کمیته بحران و اعزام تیم پزشکی بیمارستان این بانک به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، از ارسال محموله‌های امداد و اقلام موردنیاز مردم نیز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این سانحه اظهار کرد: «محمول‌های شامل 11 کامیون حامل داروهای ضروری و کمیاب از جمله آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان و 27 هزار بطری آب معدنی از سوی شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو و شرکت پخش رازی از شرکت‌های تابعه بانک ملی ایران و همچنین 100 دستگاه چادر، 600 تخته پتو و 21 هزار بطری آب معدنی توسط بانک ملی ایران است که در میان مردم آسیب دیده این مناطق توزیع خواهد شد. همچنین هماهنگی نیز با تعدادی از نانوایی‌های استان کرمانشاه برای توزیع آرد و نان در روستاهای اطراف و مناطق زلزله زده صورت گرفته است.»

او اعلام کرد: «شماره حساب 99999 و شماره کارت 6037991199500095 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی ایران هم آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست کشورمان به مردم حادثه دیده کرمانشاه است.»

حسین زاده گفت: «کارکنان بانک ملی ایران در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، بخشی از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به حادثه دیدگان زلزله در استان کرمانشاه تخصیص می‌دهند.»

 

بانک سپه

از سوی ستاد مردمی کمک به زلزله‌زده‌های استان‌های غرب کشور بانک سپه شماره کارت عابر بانک 5892101213800887 برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و همکاران به هم‌وطنان زلزله زده استان‌های غربی کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سپه، کارکنان بانک سپه و دیگر هم‌وطنان می‌توانند از طریق شماره کارت فوق نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

مدیرعامل بانک سپه از اختصاص یک هزار میلیارد ریال منابع این بانک برای پرداخت تسهیلات به خانواده‌های آسیب دیده از زلزله استان‌های غربی کشور خبر داد.

محمدکاظم چقازردی ضمن تسلیت به خانواده‌های مصیبت زده استان‌های غربی کشور اظهار داشت: «در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به مشکلات آسیب دیدگان و کمک به التیام آلام مردم زلزله زده استان‌های غربی کشور همچنین تأکید ریاست جمهوری مبنی بر رفع سریع مشکلات مردم این منطقه، بانک سپه یک هزار میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای آسیب دیده استان‌های غربی کشور اختصاص داد.»

 

بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران با ارسال ۸ دستگاه خودپرداز سیار به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، خدمات بانکداری الکترونیکی را در این نقاط تسهیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با ارسال ۸ دستگاه خودپرداز از مدیریت شعب استان‌های کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و لرستان به کمک مردم آسیب دیده شتافت.

در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، ضمن تلاش در جهت تسهیل خدمات حمایتی بانکی برای مردم منطقه زلزله زده در بدو امر با تخصیص یک میلیارد ریال از هزینه تبلیغاتی بانک، اختصاص مزایای یک روز مرخصی کارکنان بانک و شرکت‌های تابعه برای کمک‌رسانی نقدی و همچنین تعیین شماره حساب ۶۵۶۵ در شعبه مرکزی (کد ۳۰۴۶) این بانک، یاری‌رسانی به مردم صورت گرفته است.

شماره حساب سپهری ۰۱۱۱۲۹۷۹۰۲۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۳۰۵۹۷ به نام زلزله‌زدگان استان‌های غرب نیز به‌منظور تجمیع کمک‌های نقدی هم‌وطنان در نظر گرفته شده است.

 

بانک‌پاسارگاد

به گزارش روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، با توجه به پیش‌بینی وقوع بارندگی در مناطق زلزله‌زده، بانک‌پاسارگاد با ارسال میزان قابل توجهی نایلون به کرمانشاه، اقدامات لازم را جهت پوشاندن و حفاظت چادرها از بارش برف و باران و در نتیجه تأمین آسایش هم‌میهنان خسارت‌دیده و آسیب‌دیده انجام داد.  پیش از این نیز شرکت نسیم سلامت بانک‌پاسارگاد، اقداماتی همچون استقرار بیمارستان صحرایی و چادرهای امدادی، ارسال 350 عدد چادر و تعداد 10 هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده را انجام داده بود.

همچنین شماره‌حساب 2-10488144-8100-201، شماره کارت 7777-7777-2977-5022 و کد دستوری #5*720* جهت واریز کمک‌های نقدی بانکداران این بانک و مردم به هم‌میهنان خسارت‌دیده این حادثه در نظر گرفته شده ‌است.

 

بانک شهر

مدیر عامل بانک شهر با تأکید بر اینکه بودجه تهیه سالنامه و تقویم‌های پایان سال این بانک به ساخت مدارس تخریب شده استان کرمانشاه اختصاص خواهد یافت، گفت: «آماده کمک به ساخت مدارس مناطق زلزله زده پس از اتمام آواربرداری هستیم.»

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور و جان باختن غم‌انگیز تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیزمان، مایه اندوه عمیق کارکنان بانک شهر شد، افزود: «در همین راستا بخشی از حقوق کارکنان بانک به‌صورت داوطلبانه جهت تهیه ملزومات و نیازمندی‌های آن مردم مصیبت دیده تخصیص داده شده است.»

او با اشاره به اینکه از امروز کمک‌های بانک شهر به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می‌شود، تصریح کرد: «اقلام ضروری حاوی آب معدنی، کنسرو، خرما، پتو و مواد غذایی خشک برای این عزیزان ارسال شد.»

پورزرندی با اشاره به تخریب ساختمان‌های برخی از سازمان‌های خدمات رسان، خاطرنشان کرد: «با اشاره به همکاری نزدیک بانک شهر با مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور، ارائه تسهیلات جهت ساخت و بازسازی ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق زلزله زده نیز در دستور کار قرار دارد.»

 

بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و غرب کشور تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی با ارسال پیامی ضمن همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان در حادثه زلزله کرمانشاه و مناطق غرب کشور، از آمادگی این بانک برای مشارکت در امدادرسانی به آسیب دیدگان خبر داد و گفت: «ضایعه درگذشت تنی چند از هم‌وطنان عزیز در حادثه زلزله استان کرمانشاه و مناطق غرب کشور، موجب تأثر و تألم فراوان همه ایرانیان گردید. این‌جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ملت، این حادثه حزن‌انگیز را خدمت مردم شریف ایران به‌ویژه آسیب دیدگان استان کرمانشاه و مناطق غرب کشور تسلیت عرض می‌نمایم.»

 

بانک سینا

در راستای همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور، بانک سینا نسبت به تأمین و ارسال اقلام موردنیاز و همچنین اختصاص بخشی از حقوق کارکنان خود برای تهیه مایحتاج مردم عزیز این مناطق اقدام نمود.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک ضمن تسلیت ضایعه درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیز در این حادثه غمبار و ابراز همدردی با بازماندگان، اعلام کرد به‌منظور کمک به هم‌وطنان شهرهای آسیب دیده، نسبت به تأمین و ارسال اقلام مایحتاج آنان و همچنین اختصاص بخشی از حقوق کارکنان خود اقدام کرد.

 

بانک تجارت

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در پی وقوع زلزله یکشنبه شب در استان‌های غربی کشور متأسفانه تعدادی از هم‌وطنان عزیز جان‌باخته و عده بی‌شماری نیز خسارات مالی سنگینی را متحمل شده‌اند. این بانک در راستای تسهیل مشارکت هم‌وطنان نوع‌دوست در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان نسبت به اختصاص شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی قابل واریز در شعب سراسر کشور مبادرت نموده است.

امکان واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب اعلام شده و شماره کارت 5859837000088225 به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از طریق خدمات الکترونیک بانک تجارت همچون دستگاه‌های خود پرداز، موبایل بانک، تلفن‌بانک و اینترنت بانک نیز فراهم است.

 

پست بانک ایران

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این فاجعه گفت: «این بانک آماده ارائه خدمات بانکی به مناطق زلزله زده است.»

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، فرحی افزود: «با توجه به خسارت وارده به شعب این بانک در شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب و باجه‌های روستائی تابعه و منازل و اموال کارکنان مستقر در این شعب و همچنین ایجاد تألم فراوان به جهت از دست دادن بستگانشان، تلاش همه آنها این است که به‌محض مرتفع شدن مشکلات زیرساخت‌های منطقه، خدمات متنوع بانکی همانند روال عادی به هم‌وطنان زلزله‌زده فراهم کند.»

فرحی کمک به رفع مشکلات مردم منطقه را از اولویت‌های پست بانک ایران دانست و افزود: «جهت تأمین نقدینگی موردنیاز شهرستان سرپل ذهاب، دو دستگاه خودپردازسیار (ATM) این بانک به‌زودی در شهرستان قصرشیرین مستقر شده و خدمت‌رسانی را به هم‌وطنان آغاز کرده است.»

او تصریح کرد: «تنی چند از مدیران ارشد بانک به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند تا ضمن بررسی وضعیت شعب و باجه‌ها، مشکلات را برای تسریع در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده منطقه فراهم کند.»

 

بانک دی

مدیر عامل بانک دی در پیامی جان باختن جمعی از مردم کشورمان را در پی حادثه زمین‌لرزه تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی بانک دی، محمدرضا قربانی گفت: «حادثه تلخ زلزله در کشور عزیزمان ایران چشم‌ها را گریاند و قلب‌ها را به درد آورد. ضایعه جان باختن و جراحات خیل عظیمی از هم‌وطنان عزیزمان در غرب کشور، به‌ویژه در استان کرمانشاه و نیز وارد آمدن خسارات فراوان جانی و مالی، ایران را یکپارچه داغدار کرد و آحاد مردم عزیزمان در اندوه فاجعه از عمق دل گریستند.»

 

بانک رفاه کارگران

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران،‌ به دنبال وقوع زلزله دلخراش در مناطق غرب کشور و به‌ویژه استان کرمانشاه، شماره حساب 99999900 نزد بانک رفاه به‌منظور جمع‌آوری وجوه نقد هم‌وطنان خیر و نوع‌دوست اعلام می‌شود.

براین اساس هم‌وطنان نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با استفاده از شماره حساب مذکور نزد بانک رفاه و برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان این حادثه غم‌انگیز اهدا کنند.

 

بانک گردشگری

مدیرعامل بانک گردشگری، به مناسبت حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور، پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، علی‌اصغر سفری بیان داشت: «وقوع حادثه دلخراش زلزله در استان‌های غربی کشور و درگذشت و آسیب دیدن جمعی از هم‌وطنان عزیز باعث اندوه عموم مردم ایران شد.»

 

بانک سرمایه

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد مدیرعامل این بانک ابراز کرد: «متأسفانه وقوع زلزله در غرب کشور، هم‌وطنان بزرگوار استان‌های آن منطقه را سوگوار عزیزانشان ساخت؛ اما همیشه چنین بوده که انسان با کمک و حمایت و هم‌دردی به جبران نامهربانی طبیعت برخیزد و اگر نتواند پیروز این میدان باشد دست‌کم اندکی از بار سنگین رنج بازماندگان این مصائب را بکاهد.»

 

بانک ایران زمین

شعب بانک ایران زمین در استان‌های آسیب دیده از زلزله ضمن همدردی با هم‌وطنان آسیب دیده، امروز باز و آماده خدمت‌رسانی است. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، با توجه به مسائل و مشکلات ایجاد شده در استان‌های آسیب دیده از زلزله و به‌منظور کاستن از این مشکلات، شعب این بانک در کلیه استان‌هایی که از زلزله شب گذشته دچار خسارت شده‌اند باز و آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرامی است. تمامی خدمات بانک اعم از حضوری و غیرحضوری در این استان‌ها به هم‌وطنان ارائه می‌شود.

 

بانک پارسیان

در پی رویداد ناگوار زلزله در مناطق غربی کشور به‌ویژه استان کرمانشاه، مسئولان و کارکنان بانک پارسیان مبلغ ۲ میلیارد ریال برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص دادند. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور، آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی و کمک به هم‌میهنان زلزله‌زده اعلام می‌دارد. به همین منظور شماره حساب 608-00999990- 201 و شماره کارت 6221061210641264 به نام کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر ج.ا.ا را جهت واریز کمک‌های نقدی اختصاص داده و از ملت نیک‌اندیش ایران دعوت می‌کند در این امر انسانی مشارکت نمایند.

 

بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن آمادگی این بانک را برای کمک به صنایع استان‌های زلزله زده غرب کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، افخمی اظهار داشت: «به کلیه سرپرستان و روسای شعب بانک در سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام اعلام کردیم که از طریق هماهنگی با مقامات استان‌های یادشده اقدامات لازم را برای شناسایی و تعیین میزان خسارات وارده به صنایع و تأمین نقدینگی لازم برای بازسازی آن‌ها به عمل آوردند.»

 

بانک توسعه تعاون

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل این بانک در پیامی ابراز داشت: «خبر حادثه ناگوار وقوع زلزله در استان‌های غربی و شمال غرب کشور موجب تأثر و تأسف بسیار تمامی هم‌وطنان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید. این اتفاق که به درگذشت و آسیب دیدن جمعی از هم‌وطنان عزیز کشورمان در ایام اربعین سید و سالار شهدا به‌ویژه در استان‌های کرمانشاه و ایلام منجر شده، دل هر ایرانی را به درد آورده است.»

 

بانک قوامین

به گزارش روابط عمومی بانک قوامین،‌ غلامحسن تقی نتاج، مدیر عامل بانک قوامین گفت: «با عرض تسلیت به همهٔ مصیبت دیدگان زمین‌لرزهٔ اخیر در غرب کشور به‌ویژه هم‌وطنان شریفی که به سوگ عزیزانشان نشسته‌اند و آرزوی صبر و سلامتی برای آنها، بدین‌وسیله به نمایندگی از همکاران بانک قوامین ضمن ابراز همدردی، آمادگی خود را برای یاری هم‌وطنان مذکور اعلام می‌دارم»

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف همدردی با هم‌وطنان آسیب دیده در مناطق غرب کشور و کمک به برطرف نمودن نیازهای اولیه زلزله‌زدگان با اعزام کامیون‌های حامل مواد خوراکی، به توزیع بسته‌های امدادی در شهرستان‌های زلزله زده استان کرمانشاه اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از شب گذشته تاکنون مردم در اقصی نقاط کشور با اتحاد عمومی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله، تلاش زیادی را برای ارسال امکانات و تجهیزات به مناطق زلزله زده نشان داده‌اند.

بانک قرض‌الحسنه رسالت

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده، مدیر عامل این بانک  در پیامی اظهار داشت: «جان باختن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در حادثه زلزله غرب کشور، روح و روان مردم ایران و علی‌الخصوص مردم کرمانشاه را که صاحب عزای این مصیبت‌اند، جریحه‌دار نموده و موجب تأثر و تألم ملت شریف ایران اسلامی شد. این‌جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک قرض‌الحسنه رسالت ضمن تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه، برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌کنم.»

 

بانک مهر اقتصاد

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل این بانک گفت: «اقتصاد وقوع حادثه اسفناک زمین‌لرزه در استان کرمانشاه و جان باختن جمعی از هم‌وطنان عزیز، موجب تأسف و تألم فراوان گردید، این‌جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد این واقعه تلخ را به زلزله‌زدگان و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای مصدومان این حادثه تأسف‌بار شفای عاجل مسألت دارم. بانک مهر اقتصاد نیز در کنار سایر هم‌میهنان گرامی و نهادهای ذی‌ربط از هیچ تلاشی برای کاهش تألمات بازماندگان دریغ نخواهد کرد و امید است تا با یاری ایزد منان هر چه سریع‌تر شرایط به روال عادی بازگردد و بازماندگان این حادثه زندگی روزمره خود را از سر گیرند.»

 

موسسه اعتباری کوثر

از صبح روز سه‌شنبه 23 آذرماه توزیع 60 هزار بطری آب معدنی در مناطق زلزله زده غرب کشور به هم‌وطنان عزیز آغاز شد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به مشکلات آسیب دیدگان، کمک به التیام آلام مردم زلزله زده استان‌های غربی کشور و آسیب جدی به زیرساخت‌های شهری به‌ویژه شبکه توزیع آب؛ توزیع 60 هزار بطری آب توسط مدیران و همکاران شعب استان کرمانشاه موسسه اعتباری کوثر آغاز شد.

 

موسسه اعتباری ملل

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، سید امین جوادی مديرعامل این موسسه در جملاتی عنوان کرد: «اکنون‌که اراده خداوند بر این قرار گرفته است که چراغ زندگی تعدادی از عزیزانمان بر اثر حادثه زلزله خاموش شود با خانواده آنان ابراز همدردی نموده و از درگاه خداوند منان برای آن سفرکردگان به دیار باقی رحمت و غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.»

 

موسسه اعتباری نور

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، در راستای همدردی و کمک به هم‌میهنان عزیزمان در زلزله کرمانشاه تعداد ۱۵ کامیون کمک‌های موردنیاز توسط موسسه اعتباری نور به مناطق زلزله زده ارسال شد.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    چرا در مورد #5*720* (کمک به زلزله زدگان کرمانشاه از طریق صندوق مهر پاسارگاد) چیزی ننوشتید؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.