راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

4 توصیه به کسانی که می‌خواهند سهمی از بازار رو به رشد تجارت الکترونیکی انگلستان داشته باشند

داده‌های جدید نشان می‌دهد که انگلستان، بزرگ‌ترین بازار تجارت الکترونیکی در سال 2021 خواهد بود و تا 5 سال آینده متوسط میانگین رشد 10 درصدی خواهد داشت.

به گزارش وردپی (Worldpay) تجارت الکترونیکی انگلستان تا سال 2021، ارزشی برابر با 203 میلیارد پوند (معادل 268 میلیارد دلار) خواهد داشت و همین موضوع باعث می‌شود تا ارزش تراکنش‌های انگلستان، بعد از کشور چین و آمریکا، در مقام سوم قرار بگیرد.

در این تحقیقات انجام‌شده، بازار خریدهای آنلاین در 36 کشور دنیا مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج نشان می‌دهد که استفاده از روش‌های پرداخت سنتی مانند کارت‌های اعتباری و نقدی طی پنج سال آینده رو به کاهش خواهد بود.

پیش‌بینی‌ها بر این است که تا سال 2021، پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری کاهش 5 درصدی داشته باشد و فقط 26 درصد از بازار تجارت الکترونیکی را شامل شود.

به همین ترتیب، کارت‌های اعتباری و پول نقد هم چنین افولی را تجربه خواهند کرد. اما از طرف دیگر، کیف پول‌های الکترونیکی خودشان را برای رشد در این بازار آماده کرده‌اند و با گرفتن جای کارت‌های نقدی و در اختیار گرفتن 34 درصد از بازار، به محبوب‌ترین شیوه پرداختی برای تراکنش‌های آنلاین تبدیل می‌شوند.

دیو گلیسر مدیر ارشد محصولات وردپی می‌گوید:

«انگلستان یک بازار تجارت الکترونیکی بسیار پیشرفته است. این کشور جمعیت بیش از 66 میلیون نفر دارد که 95 درصد این جمعیت به اینترنت دسترسی دارند و درنتیجه مصرف‌کنندگان می‌توانند راحت‌تر خریدهای آنلاینشان را ازطریق شیوه‌های پرداختی و دستگاه‌های مختلف انجام دهند.»

این مدیر ارشد، چنین افزایشی در حوزه تجارت الکترونیکی و تجارت موبایلی را ثمره امنیت و راحتی می‌داند که در زیرساخت پرداخت‌های دیجیتالی انگلستان وجود دارد.

در ادامه وردپی توصیه‌های جالبی برای فروشندگانی دارد که می‌خواهند از این بازار روبه‌رشد تجارت الکترونیکی و تجارت موبایلی انگلستان سهمی داشته باشند:

  • اولین نفری باشید که از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کند. از آنجایی که انگلستان سومین بازار با ارزش در حوز تجارت الکترونیکی است، بنابراین یکی از اولین بازارهایی است که تکنولوژی‌های جدید پرداخت را معرفی می‌کند. بنابراین خرده‌فروشان باید سریعا تکنولوژی موردنظر را ارزیابی کنند و در صورت لزوم روش‌های پرداختی جدید را روی پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی و تجارت موبایلی خودشان پیاده‌سازی کنند.
  • روی بهینه‌سازی جریان تراکنش‌ها تمرکز داشته باشید. مصرف‌کنندگان انگلستان به خرده‌فروشی‌های آنلاین و یکپارچه عادت دارند؛ بنابراین یک تجربه کاربری ضعیف؛ مانند انجام پرداخت آنلاین پیچیده و وقت‌گیر، می‌تواند باعث ناامید شدن مصرف‌کنندگان شود.
  • پرداخت‌های امن 3-D را در نظر بگیرید. به کمک این پروتکل یک لایه امنیتی دیگر هم برای انجام پرداخت‌های آنلاین اضافه می‌شود که البته این موضوع برای حفظ اعتماد و اطمینان مصرف‌کنندگان انگلیسی که از خطرات مربوط به خرید آنلاین کاملا آگاهی دارند، بسیار ضروری و حیاتی است.
  • به CV2 و AVS به چشم فرصت نگاه کنید تا مانعی برای پذیرش پرداخت‌ها. اگر این سیستم‌ها به درستی مورداستفاده قرار بگیرند، مزایایی که دارند منجر به ایجاد اعتماد و برقراری روابط مستحکم‌تر با مصرف‌کننده خواهد شد.

منبع: Payments cards and mobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.